So good to be bad.
Diavel 1260 S „Black and Steel“ je inspirován konceptem Diavel „Materico“, představeným veřejnosti v roce 2019 na akci „Beautiful Boldness / Visionary Design“ během milánského týdne designu a následně vystavený na MOARD (Motorcycle Art & Design) ) výstava věnovaná designu dvou kol.
Motor Testastretta DVT 1262 je nejen výkonný, ale i krásný. Vodní pumpa je skryta v jednom z válců, proto hadice chladícího systému zmizely z levé strany motocyklu. Standardem je servisní interval prodloužený na 15.000 km (nebo 12 měsíců), přičemž Desmoservis je potřeba po 30.000 km.
Diavel 1260 S je poprvé vybavený plně nastavitelnou přední vidlicí Öhlins v charakteristické zlaté barvě a zadním tlumičem, taktéž plně nastavitelným, od stejného výrobce. Komponenty nabízejí nejen skvělou odezvu, ale i vynikající jízdní komfort na jakémkoli povrchu.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta DVT s variabilním časováním všech ventilů, dvě svíčky na válec |
Zdvihový objem | 1262 ccm |
Vrtání x Zdvih | 106 x 71,5 mm |
Kompresní poměr | 13:1 |
Výkon motoru | 162 hp (119 kW) @ 9500 rpm |
Točivý moment | 129 Nm @ 7500rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | z nerezové oceli s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva oválné tlumiče |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift up/down |
Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=27/20, 4=24/22, 5=23/24, 6=22/25 |
Primární převod | poměr 1.84:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
Podvozek | |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
Rozvor | 1600 mm |
Sklon | 27° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins 48 mm s povrchovou úpravou TiN |
Přední zdvih | 120 mm |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR 17 |
Zadní odpružení | Öhlins plně stavitelné, hliníková povrchově upravená jednostranná kyvná vidlice. |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | hliníkový litý a obráběný 8.00" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR 17 |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M50 Monobloc, Bosch cornering ABS EVO |
Zadní brzdy | 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS EVO |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 17 l |
Suchá hmotnost | 218 kg |
Přístroje | 3,5´´TFT display |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 780 mm |
Výbava | přepínání jízdních režimů, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), DPL (Ducati Power Launch), Ride by Wire, bezklíčové zapalování Hands Free, rychlořazení up/down EVO (DQS), plně LED osvětlení, přední světlomet s funkcí DRL - systém pro denní svícení, automatická deaktivace směrových světel, Bluetooth modul, Tempomat |
Servis | olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |