So good to be bad.
Výkonný, svalnatý, ale také obratný v zatáčkách pro maximální zážitek z jízdy. Nový Diavel 1260 spojuje výkonnost velkých naked-biků se stavbou power-cruiserů. Zkrácená koncovka výfuku neruší linii zadního kola. Design znovu interpretuje styl původního Diavelu v modernějším pojetí. Nově také v matné černé barvě Dark Stealth.
Srdcem nového Divelu 1260 je motor Testastretta 1262 s proměnným časováním ventilů, jehož výkon perfektně ladí s agresivním, svalnatým vzhledem motocyklu. Díky technologii DVT - Ducati Variable Timing je maximum kroutícího momentu 129 Nm v 7.500 otáčkách. Nově má dokonce 162 HP a plní emisní normu Euro5.
Jízdní pozice, nízké sedlo, široká řídítka a centrální umístění stupaček, vše tak velmi blízké milovníkům první generace modelu Diavel, se nezměnilo. Co se změnilo je podvozek. Nová konstrukce podvozku zaručuje perfektní ovladatelnost a ochotu v zatáčkách, vylepšená ergonomie pak komfort pro jezdce i spolujezdce.
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta DVT s variabilním časováním všech ventilů, dvě svíčky na válec |
Zdvihový objem | 1262 ccm |
Vrtání x Zdvih | 106 x 71,5 mm |
Kompresní poměr | 13:1 |
Výkon motoru | 162 hp (119 kW) @ 9500 rpm |
Točivý moment | 129 Nm @ 7500rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | z nerezové oceli s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva oválné tlumiče |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=27/20, 4=24/22, 5=23/24, 6=22/25 |
Primární převod | poměr 1.84:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
Podvozek | |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
Rozvor | 1600 mm |
Sklon | 27° |
Přední odpružení | 50mm plně nastavitelná vidlice, upside-down |
Přední zdvih | 120 mm |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR 17 |
Zadní odpružení | plně stavitelné, hliníková povrchově upravená jednostranná kyvná vidlice. |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | hliníkový litý a obráběný 8.00" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR 17 |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monobloc, Bosch cornering ABS EVO |
Zadní brzdy | 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS EVO |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 17 l |
Suchá hmotnost | 218 kg |
Přístroje | 3,5´´TFT display |
Záruka | 2 roky bez omezení km |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 780 mm |
Výbava | přepínání jízdních režimů, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), DPL (Ducati Power Launch), Ride by Wire, bezklíčkové zapalování Hands Free, LED osvětlení, automatická deaktivace směrových světel |
Servis | olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |