Panigale V4 S

Sport, made light.

1103 ccm
214hp -157,5kW @ 13000rpm
124Nm @ 10000rpm
830 mm
174 kg

Tvarováno větrem

Aerodynamický tvar nové Panigale V4 byl maximálně vyladěn ve větrném tunelu. Designéři zvolili řešení dvouvrstvých kapotáží, kdy celek je jednoduchý a kompaktní, přičemž průduch mezi vrstvami kapotáže slouží jako odtah vzduchu od chladiče. Zadní krovka jednomístného provedení je z jednoho dílu, což umocňuje dojem připravenosti motocykl k okruhovému využití.

Ready to race

V4S a V4S Corse sdílí 3-paprsková kovaná kola Marchesini, která jsou krásná a lehká. Standardem celé řady V4 jsou ultra-závodní brzdové třmeny Brembo Stylema®, které nastavují novou laťku konkurenci.

Vše v Evo verzi

Nejvýkonnější sériový Superbike dneška disponuje sofistikovanými systémy, které umožňují jízdu na něm v agresivním duchu, avšak při zachování maximálního bezpečí. ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce i rychlořazení jsou systémy nové generace, jejichž zásahy jsou ještě rychlejší a preciznější. 

Cena s DPH

715 000 Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený
Zdvihový objem 1103 ccm
Vrtání x Zdvih 81 x 53.5mm
Kompresní poměr 14.0:1
Výkon motoru 214hp -157,5kW @ 13000rpm
Točivý moment 124Nm @ 10000rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování
Výfuky 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami
Emise Euro 4
Převody
Převodovka 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO
Poměr 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24
Primární převod poměr 1,80:1
Sekundární převod řetěz
Přední ozubené kolo 16 zubů
Zadní ozubené kolo 41 zubů
Spojka hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo
Podvozek
Rám Hliníková slitina
Rozvor 1469 mm
Sklon 24,5°
Přední odpružení plně nastavitelná upside-down Öhlins NIX30 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku
Přední zdvih 120 mm
Přední ráfek Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50" x 17"
Přední pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih 130 mm
Zadní ráfek Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00" x 17"
Zadní pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Přední brzdy 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO
Zadní brzdy 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO
Ostatní
Palivová nádrž 16 L
Suchá hmotnost 174 kg
Přístroje poslední generace 5" TFT multifunkční plnobarevný display
Záruka 2 roky bez omezení km
Provedení dvoumístné
Výška sedla 830 mm
Výbava jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, Ducati elektronické odpružení (DES) EVO Öhlins, kovaná kola Marchesini, sedlo a stupačky spolujezdce
Servis olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km
\