Time Attack
Nová Panigale V4 SP rozšiřuje rodinu Panigale V4 o číslovanou edici a po delší době opět přináší iniciály SP (Sport Production) do nabídky značky Ducati. Tato zkratka se poprvé objevila na legendárním motocyklu Ducati 851 a označovala verze, které tvořily základ pro vývoj závodních strojů pro Sport Production Championship (dnes třída Superstock). I nyní tato zkratka označuje model vybavený specifickými technologiemi a komponenty, díky nimž je na závodní trati ještě rychlejší.
Nová Panigale V4 SP vychází z Panigale V4 S, avšak sdílí některé komponenty s exkluzivním modelem Superleggera V4. Jde především o lehká pětipaprsková karbonová kola, brzdové třmeny Brembo Stylema R® a přední brzdovou pumpu Brembo Multiple Click System. Exkluzivitu stroje podrtrhuje speciální lakování a číselná plaketa na frézovaných horní objímce vidlic.
Jednoduché, ale fascinující lakování je inspirováno barvou motocyklů Ducati Corse použitých v předsezónních testech mistrovství MotoGP a SBK. Matná černá kapotáž v kombinaci s matnou černou karbonových ráfků a křídel kontrastuje s jasně červenými akcenty a leskem odkryté nádrže z kartáčovaného hliníku, což motocyklu dává skutečně profesionální vzhled.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 1103 ccm |
Vrtání x Zdvih | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Výkon motoru | 215,5hp -158,5kW @ 13000rpm |
Točivý moment | 123,6Nm @ 9500rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování |
Výfuky | 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 4 lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2 |
Poměr | 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22 |
Primární převod | poměr 1,80:1 |
Sekundární převod | řetěz 520 |
Přední ozubené kolo | 16 zubů |
Zadní ozubené kolo | 41 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná suchá spojka |
Podvozek | |
Rám | Hliníková slitina |
Rozvor | 1469 mm |
Sklon | 24,5° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down Öhlins NPX25/30 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku |
Přední zdvih | 125 mm |
Přední ráfek | 5paprskový karbonový 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | 5paprskový karbonový 6.00" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® R, 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 16 L |
Suchá hmotnost | 173 kg |
Přístroje | poslední generace 5" TFT multifunkční plnobarevný display |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | jednomístné |
Výška sedla | 850 mm |
Výbava | jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 3, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO 2, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, Ducati elektronické odpružení (DES) EVO Öhlins, karbonová kola |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |