1103 ccm
214hp -157,5kW @ 13000rpm
124Nm @ 9500rpm
835 mm
173 kg

Číslovaná edice

Nová Panigale V4 SP rozšiřuje rodinu Panigale V4 o číslovanou edici a po delší době opět přináší iniciály SP (Sport Production) do nabídky značky Ducati. Tato zkratka se poprvé objevila na legendárním motocyklu Ducati 851 a označovala verze, které tvořily základ pro vývoj závodních strojů pro Sport Production Championship (dnes třída Superstock). I nyní tato zkratka označuje model vybavený specifickými technologiemi a komponenty, díky nimž je na závodní trati ještě rychlejší.

Ještě lehčí

Nová Panigale V4 SP vychází z Panigale V4 S, avšak sdílí některé komponenty s exkluzivním modelem Superleggera V4. Jde především o lehká pětipaprsková karbonová kola, brzdové třmeny Brembo Stylema R® a přední brzdovou pumpu Brembo Multiple Click System. Exkluzivitu stroje podrtrhuje speciální lakování a číselná plaketa na frézovaných horní objímce vidlic.

Zimní závodní barvy

Jednoduché, ale fascinující lakování je inspirováno barvou motocyklů Ducati Corse použitých v předsezónních testech mistrovství MotoGP a SBK. Matná černá kapotáž v kombinaci s matnou černou karbonových ráfků a křídel kontrastuje s jasně červenými akcenty a leskem odkryté nádrže z kartáčovaného hliníku, což motocyklu dává skutečně profesionální vzhled.

Cena s DPH

36 590 €

948 595 Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený
Zdvihový objem 1103 ccm
Vrtání x Zdvih 81 x 53.5mm
Kompresní poměr 14.0:1
Výkon motoru 214hp -157,5kW @ 13000rpm
Točivý moment 124Nm @ 9500rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování
Výfuky 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 4 lambda sondami
Emise Euro 5
Převody
Převodovka 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2
Poměr 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24
Primární převod poměr 1,80:1
Sekundární převod řetěz 520
Přední ozubené kolo 16 zubů
Zadní ozubené kolo 41 zubů
Spojka hydraulicky ovládaná suchá spojka
Podvozek
Rám Hliníková slitina
Rozvor 1469 mm
Sklon 24,5°
Přední odpružení plně nastavitelná upside-down Öhlins NIX30 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku
Přední zdvih 120 mm
Přední ráfek 5paprskový karbonový 3.50" x 17"
Přední pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih 130 mm
Zadní ráfek 5paprskový karbonový 6.00" x 17"
Zadní pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Přední brzdy 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® R, 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO
Zadní brzdy 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO
Ostatní
Palivová nádrž 16 L
Suchá hmotnost 173 kg
Přístroje poslední generace 5" TFT multifunkční plnobarevný display
Záruka 2 roky bez omezení km
Provedení jednomístné
Výška sedla 835 mm
Výbava jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 3, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO 2, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, Ducati elektronické odpružení (DES) EVO Öhlins, karbonová kola
Servis olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km