1103 ccm
214hp -157,5kW @ 13000rpm
124Nm @ 10000rpm
830 mm
175 kg

V4 revoluce

Panigale V4 nahrazuje ikonickou 1299 na špičce Superbikové modelové řady. V4 byla vyvinuta v úzké kooperaci se závodním oddělením Ducati Corse a čeprá tak přímo ze zkušeností značky v seriálu MotoGP.

Desmosedici Stradale

Jedná se o první sériový čtyřválec Ducati. Díky přístupu typickému pro závodní svět, který byl aplikován při vývoji tohoto motoru, disponuje Desmosedici Stradale impozantní charakteristikou: V4 s úhlem válců 90 stupňů a objemem 1.103 ccm, protiběžným klikovým hřídelem, Desmodromickým ventilovým rozvodem a 4 ventily na válec.

Elektronika poslední generace

O to, aby byla brutální síla nové V4 za všech okolností ovladatelná, se stará nová inerciální platforma 6D IMU, která zaznamenává a vyhodnocuje rozsáhlé množství ukazatelů. Na údajích této platformy pracují systémy jako Cornering ABS Evo, DTC Evo, DSC Evo, DQS Evo a další.

Cena s DPH

569 000 Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený
Zdvihový objem 1103 ccm
Vrtání x Zdvih 81 x 53.5mm
Kompresní poměr 14.0:1
Výkon motoru 214hp -157,5kW @ 13000rpm
Točivý moment 124Nm @ 10000rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, variabilní systém časování
Výfuky 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami
Emise Euro 4
Převody
Převodovka 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO
Poměr 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24
Primární převod poměr 1,80:1
Sekundární převod řetěz
Přední ozubené kolo 16 zubů
Zadní ozubené kolo 41 zubů
Spojka hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo
Podvozek
Rám hliníková slitina
Rozvor 1469 mm
Sklon 24,5°
Přední odpružení plně nastavitelná upside-down vidlice Showa BPF 43mm
Přední zdvih 120 mm
Přední ráfek 5paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17"
Přední pneu Pirelli DIablo Rosso III 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih 130 mm
Zadní ráfek 5paprskový z lehké slitiny 6.00" x 17"
Zadní pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Přední brzdy 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO
Zadní brzdy 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO
Ostatní
Palivová nádrž 16 L
Suchá hmotnost 175 kg
Přístroje poslední generace 5" TFT multifunkční plnobarevný display
Záruka 2 roky bez omezení km
Provedení dvoumístné
Výška sedla 830 mm
Výbava jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, sedlo a stupačky spolujezdce
Servis olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km
\