Supersport S

Sport, made light.

937 ccm
110hp - 81kW @ 9000rpm
93Nm @ 6500rpm
810 mm
183 kg

Sportovní elegance

Tak by se daly popsat kompaktní křivky SuperSportu. Design spojuje typické prvky strojů Ducati - ostře řezanou nádrž doplněnou dynamicky tvarovanou kapotáží, jednostrannou zadní kyvnou vidlici a kompaktní dvojitou koncovku výfuku, která nechává vyniknout kráse zadního kola.

Připraven na vzrušující jízdu

Dobře známý a osvědčeným dvouválec Testastretta 11 °  v kombinaci s elektronickým ovládáním plynu Ride-by-Wire je zárukou dostatečného výkonu a jeho plynulé dodávky. Verze S těží ze sériově montovaného systému DQS - sportovní rychlořazení umožňuje řazení oběma směry bez použití spojky a řazení nahoru bez zavření plynu.

SuperSportovní výbava

Podvozek S verze SuperSportu se pyšní plně nastavitelnou přední vidlicí Öhlins o průměru 48 mm a taktéž plně nastavitelným zadním tlumičem stejného výrobce. Za zmínku stojí radiální brzdy Brembo Monobloc s ABS systémem Bosch, který je možné nastavit v závislosti na zvoleném jízdním režimu.

Cena s DPH

389 000 Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11*
Zdvihový objem 937 ccm
Vrtání x Zdvih 94 x 67,5 mm
Kompresní poměr 12,6:1
Výkon motoru 110hp - 81kW @ 9000rpm
Točivý moment 93Nm @ 6500rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
Výfuky ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva hliníkové tlumiče
Emise Euro 4
Převody
Převodovka 6ti stupňová (možnost rychlořazení up/down DQS)
Poměr 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24
Primární převod poměr 1.84:1
Sekundární převod řetěz
Přední ozubené kolo 15 zubů
Zadní ozubené kolo 43 zubů
Spojka antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, mechanicky ovládaná
Podvozek
Rám příhradový z ocelových trubek
Rozvor 1478 mm
Sklon 24°
Přední odpružení Öhlins 48 mm plně nastavitelná vidlice, upside-down, povrchová úptava TiN
Přední zdvih 130 mm
Přední ráfek 3-paprskový z lehké slitiny 3,50" x 17"
Přední pneu Pirelli DIablo Rosso III 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlice
Zadní zdvih 144 mm
Zadní ráfek 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17"
Zadní pneu Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17
Přední brzdy 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh ABS
Zadní brzdy 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS
Ostatní
Palivová nádrž 16 l
Suchá hmotnost 183 kg
Přístroje LCD display
Záruka 2 roky bez omezení km
Provedení dvoumístné
Výška sedla 810 mm
Výbava přepínání jízdních režimů, ABS, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), příprava DQS
Servis olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km