Game On
Agresivní vzhled a sebevědomý sportovní charakter. Nový Hypermotard 950 RVE se vrací ke kořenům závodních motardových speciálů. Široká řídítka, štíhlé boky, nové "Graffiti" zbarvení a nízká váha zaručují hravost při každé změně směru. Odnímatelné stupačky spolujezdce pak umožňují rychle změnit hračku na praktický městský stroj.
Díky nové generaci motoru Testastretta 11° má Hypermotard 950 k dispozici hravých 114 koní a solidní kroutící moment. Motor je navíc o 1,5 kg lehčí. Hypermotard je k dipozici i ve verzi do 35 kW.
Hypermotardy nově disponují nejnovější inerciální jednotkou Bosch 6D IMU, která podporuje následující systémy: Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control. Verze RVE je doplněna o rychlořazení (DQS) up/down.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67,5 mm |
Kompresní poměr | 13,3:1 |
Výkon motoru | 114hp - 84kW @ 9000rpm |
Točivý moment | 96Nm @ 7250rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlumiče |
Emise | Euro 4 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 4=28/20, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1.85:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
Podvozek | |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
Rozvor | 1493 mm |
Sklon | 25° |
Přední odpružení | Marzocchi 45mm plně nastavitelná vidlice, upside-down |
Přední zdvih | 170 mm |
Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 150 mm |
Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh ABS |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 14,5 l |
Suchá hmotnost | 178 kg |
Přístroje | TFT display |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 870 mm |
Výbava | přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), USB zásuvka, příprava pro rychlořazení (DQS) up/down |
Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Brožura Hypermotard 950 ENG | stáhnout |
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67,5 mm |
Kompresní poměr | 13,3:1 |
Výkon motoru | 114hp - 84kW @ 9000rpm |
Točivý moment | 96Nm @ 7250rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlumiče |
Emise | Euro 4 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 4=28/20, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1.85:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
Podvozek | |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
Rozvor | 1493 mm |
Sklon | 25° |
Přední odpružení | Marzocchi 45mm plně nastavitelná vidlice, upside-down |
Přední zdvih | 170 mm |
Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 150 mm |
Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh ABS |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 14,5 l |
Suchá hmotnost | 178 kg |
Přístroje | TFT display |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 870 mm |
Výbava | přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), USB zásuvka, rychlořazení (DQS) up/down |
Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Brožura Hypermotard 950 RVE ENG | stáhnout |
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67,5 mm |
Kompresní poměr | 13,3:1 |
Výkon motoru | 114hp - 84kW @ 9000rpm |
Točivý moment | 96Nm @ 7250rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlumiče |
Emise | Euro 4 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1.85:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
Podvozek | |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
Rozvor | 1498 mm |
Sklon | 25° |
Přední odpružení | Plně nastavitelná vidlice Öhlins 48mm, upside-down |
Přední zdvih | 185 mm |
Přední ráfek | 3-paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli DIablo Supercorsa SP V3 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně stavitelná pružící jednotka Öhlins s progresivní charakteristikou. Hliníková jednostranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 175 mm |
Zadní ráfek | 3-paprskový kovaný z lehké slitiny 5.50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Supercorsa SP 180/55 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh Cornering ABS |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 14,5 l |
Suchá hmotnost | 176 kg |
Přístroje | TFT display |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 890 mm |
Výbava | přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), rychlořazení (DQS) up/down, USB zásuvka, kovaná kola Marchesini, karbonový přední blatník a kryty rozvodových řemenů |
Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Brožura Hypermotard 950 SP ENG | stáhnout |