Streetfighter V2

A New Fighter in Town

955 ccm
153hp -112,3kW @ 10750rpm
101,4Nm @ 9000rpm
845 mm
178 kg

A New Fighter in Town

Nový Streetfighter V2 je sportovní motocykl s jedinečným charakterem. Vyhovuje potřebám těch, kdo hledají motocykl, který dokáže spojit sportovní DNA Panigale V2 se stylem tolik obdivovaného Streetfighteru. Výsledkem je intuitivní a snadno ovladatelný motocykl se správnou dávkou výkonu. Pro maximální radost z jízdy.

Superquadro 955 ccm

Název motoru napovídá, že Streefighter V2 pohání dvouválcový motor Superquadro 955 ccm, který vychází z motoru superbiku Panigale V2. Motor dosahuje výkonu 153 hp při 10 750 otáčkách a kroutící moment 101,4 Nm již při 9 000 otáčkách. 

Elektronický balíček

4,3" TFT multifunkční plnobarevný display zobrazuje nálož informací o jízdních režimech a bohaté elektronické výbavě - Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 2, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL) a automatické vypínání směrových světel.

Cena s DPH

435 000 Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Superquadro
Zdvihový objem 955 ccm
Vrtání x Zdvih 100 x 60,8mm
Kompresní poměr 12,5:1
Výkon motoru 153hp -112,3kW @ 10750rpm
Točivý moment 101,4Nm @ 9000rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec
Výfuky 2-1-2-1 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami
Emise Euro 5
Převody
Převodovka 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2
Poměr 1=37/15 2=30/16 3=27/18 4=25/20 5=24/22 6=23/24
Primární převod poměr 1,77:1
Sekundární převod řetěz
Přední ozubené kolo 15 zubů
Zadní ozubené kolo 45 zubů
Spojka hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo
Podvozek
Rám Monocoque hliníkový
Rozvor 1465 mm
Sklon 24°
Přední odpružení plně nastavitelná upside-down vidlice Showa BPF 43mm
Přední zdvih 120 mm
Přední ráfek 5paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17"
Přední pneu Pirelli DIablo Rosso IV 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih 130 mm
Zadní ráfek 5paprskový z lehké slitiny 5,50" x 17"
Zadní pneu Pirelli Diablo Rosso IV 180/60 ZR17
Přední brzdy 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO
Zadní brzdy 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO
Ostatní
Palivová nádrž 17 L
Suchá hmotnost 178 kg
Přístroje poslední generace 4,3" TFT multifunkční plnobarevný display
Záruka 2 roky bez omezení km
Provedení dvoumístné
Výška sedla 845 mm
Výbava jízdní režimy, Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 2, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení Sachs, automatické vypínání směrových světel
Servis olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km