Desmo450 MX

The dawn of a new era

449,6 ccm
63,5hp - 46,7kW @ 9400rpm
53,5Nm @ 7500rpm
970 mm
104,8 kg

Začátek nové éry

Zrozen k soutěžení, vyvinut na trati. Desmo450 MX je první motokrosový motocykl Ducati s desmodromickým ventilovým rozvodem navrženým tak, aby nesl závodní DNA Borgo Panigale v terénu. Lehký, výkonný, odolný, kombinuje pokročilé technologie a maximální výkon. Zkušenosti získané v MotoGP a WorldSBK v kombinaci s komplexní výzkumnou prací a podporou profesionálů v tomto odvětví vyústily ve vývoj motokrosového motocyklu, který ztělesňuje závodní DNA Ducati. Tato produkční 450 připravená na závody je navržena tak, aby poskytovala amatérům i náročnějším jezdcům maximální výkon a spolehlivost.

Elektronika ve službách výkonu

Desmo450 MX přináší dokonalost elektroniky Ducati do světa motokrosu. Technologický balíček, který poprvé v MX zavádí nastavitelnou kontrolu trakce, která dokáže efektivně měřit prokluz zadního kola na zemi a zasahuje přímo na základě ztráty přilnavosti.

Objevte více o elektronice

Čistota a funkčnost

Desmo 450MX nabízí ryzí jednoduchost, kdy je každý detail vymyšlen a navržen s cílem nabídnout vysoký výkon a funkčnost. Lehký a odolný rám a podvozek navržený pro naprostou kontrolu. Nový Desmo450 MX je navržen tak, aby nabízel maximální svobodu pohybu.

Objevte více o stavbě motocyklu

Síť prodejců

Ducati vybrala síť prodejců, kteří mluví jazykem motokrosových nadšenců a rozumí jejich potřebám. Navštivte DEALER LOCATOR a vyberte z filtrů „offroad“, najdete nejbližšího prodejce s licencí na prodej Ducati Desmo450 MX.

Cena s DPH

- Kč

- Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ Desmo 450, kapalinou chlazený jednoválec, Desmodromic 4 ventil DOHC
Zdvihový objem 449,6 ccm
Vrtání x Zdvih 96 x 62,1 mm
Kompresní poměr 13.5:1
Výkon motoru 63,5hp - 46,7kW @ 9400rpm
Točivý moment 53,5Nm @ 7500rpm
Palivový systém Keihin injector, Mikuni throttle body Ø 44 mm
Výfuky ocelový tlumič výfuku s hliníkovou vnější objímkou, ocelový sběrač s rezonátorem
Převody
Převodovka 5ti stupňová Quickshift only up
Poměr 1=31/15, 2=30/18, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/24
Primární převod poměr 2.45:1
Sekundární převod řetěz DID DMS 520
Přední ozubené kolo 13 zubů
Zadní ozubené kolo 49 zubů
Spojka vícelamelová spojka s hydraulickým ovládáním
Podvozek
Rám svařovaný hliník, s litými, kovanými a extrudovanými díly
Rozvor 1494 mm
Sklon 27,3°
Přední odpružení 49 mm plně nastavitelná upside-down vidlice Showa, povrchová úprava Kashima
Přední zdvih 310 mm
Přední ráfek Takasago Excel rim, 1.6" x 21"
Přední pneu Pirelli Scorpion MX32 80/100 R21, Mid-Soft
Zadní odpružení Showa pružící jednotka, plně nastavitelná
Zadní zdvih 301 mm
Zadní ráfek Takasago Excel rim, 2.15" x 19"
Zadní pneu Pirelli Scorpion MX32 110/90 R19, Mid-Soft
Přední brzdy Galfer 260mm kotouč, 2 pístkový třmen Brembo
Zadní brzdy Galfer 240mm kotouč
Ostatní
Palivová nádrž 7,2 l
Pohotovostní hmotnost bez paliva 104,8 kg
Přístroje počítač motohodin
Provedení jednomístné
Výška sedla 970 mm
Výbava Jízdní módy, Ducati Traction Control (DTC), Engine Brake Control (EBC), Ducati detekce pádů, lithium-ion baterie, tlačítka rychlé volby, quickshifter up, Power launch
Připraveno pro Wifi modul, X-Link App
Záruka Ducati konvenční záruka: 3 měsíce, nebo 20 motohodin
Servisní intervaly ☑ Olej a olejový filtr - 15 motohodin ☑ výměna pístu - 45 motohodin ☑ kontrola ventilových vůlí - 45 motohodin ☑ hlavní kontrola motoru - 90 motohodin