The dawn of a new era
Zrozen k soutěžení, vyvinut na trati. Desmo450 MX je první motokrosový motocykl Ducati s desmodromickým ventilovým rozvodem navrženým tak, aby nesl závodní DNA Borgo Panigale v terénu. Lehký, výkonný, odolný, kombinuje pokročilé technologie a maximální výkon. Zkušenosti získané v MotoGP a WorldSBK v kombinaci s komplexní výzkumnou prací a podporou profesionálů v tomto odvětví vyústily ve vývoj motokrosového motocyklu, který ztělesňuje závodní DNA Ducati. Tato produkční 450 připravená na závody je navržena tak, aby poskytovala amatérům i náročnějším jezdcům maximální výkon a spolehlivost.
Desmo450 MX přináší dokonalost elektroniky Ducati do světa motokrosu. Technologický balíček, který poprvé v MX zavádí nastavitelnou kontrolu trakce, která dokáže efektivně měřit prokluz zadního kola na zemi a zasahuje přímo na základě ztráty přilnavosti.
Desmo 450MX nabízí ryzí jednoduchost, kdy je každý detail vymyšlen a navržen s cílem nabídnout vysoký výkon a funkčnost. Lehký a odolný rám a podvozek navržený pro naprostou kontrolu. Nový Desmo450 MX je navržen tak, aby nabízel maximální svobodu pohybu.
Ducati vybrala síť prodejců, kteří mluví jazykem motokrosových nadšenců a rozumí jejich potřebám. Navštivte DEALER LOCATOR a vyberte z filtrů „offroad“, najdete nejbližšího prodejce s licencí na prodej Ducati Desmo450 MX.
| Motor | |
|---|---|
| Typ | Desmo 450, kapalinou chlazený jednoválec, Desmodromic 4 ventil DOHC |
| Zdvihový objem | 449,6 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 96 x 62,1 mm |
| Kompresní poměr | 13.5:1 |
| Výkon motoru | 63,5hp - 46,7kW @ 9400rpm |
| Točivý moment | 53,5Nm @ 7500rpm |
| Palivový systém | Keihin injector, Mikuni throttle body Ø 44 mm |
| Výfuky | ocelový tlumič výfuku s hliníkovou vnější objímkou, ocelový sběrač s rezonátorem |
| Převody | |
| Převodovka | 5ti stupňová Quickshift only up |
| Poměr | 1=31/15, 2=30/18, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/24 |
| Primární převod | poměr 2.45:1 |
| Sekundární převod | řetěz DID DMS 520 |
| Přední ozubené kolo | 13 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 49 zubů |
| Spojka | vícelamelová spojka s hydraulickým ovládáním |
| Podvozek | |
| Rám | svařovaný hliník, s litými, kovanými a extrudovanými díly |
| Rozvor | 1494 mm |
| Sklon | 27,3° |
| Přední odpružení | 49 mm plně nastavitelná upside-down vidlice Showa, povrchová úprava Kashima |
| Přední zdvih | 310 mm |
| Přední ráfek | Takasago Excel rim, 1.6" x 21" |
| Přední pneu | Pirelli Scorpion MX32 80/100 R21, Mid-Soft |
| Zadní odpružení | Showa pružící jednotka, plně nastavitelná |
| Zadní zdvih | 301 mm |
| Zadní ráfek | Takasago Excel rim, 2.15" x 19" |
| Zadní pneu | Pirelli Scorpion MX32 110/90 R19, Mid-Soft |
| Přední brzdy | Galfer 260mm kotouč, 2 pístkový třmen Brembo |
| Zadní brzdy | Galfer 240mm kotouč |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 7,2 l |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 104,8 kg |
| Přístroje | počítač motohodin |
| Provedení | jednomístné |
| Výška sedla | 970 mm |
| Výbava | Jízdní módy, Ducati Traction Control (DTC), Engine Brake Control (EBC), Ducati detekce pádů, lithium-ion baterie, tlačítka rychlé volby, quickshifter up, Power launch |
| Připraveno pro | Wifi modul, X-Link App |
| Záruka | Ducati konvenční záruka: 3 měsíce, nebo 20 motohodin |
| Servisní intervaly | ☑ Olej a olejový filtr - 15 motohodin ☑ výměna pístu - 45 motohodin ☑ kontrola ventilových vůlí - 45 motohodin ☑ hlavní kontrola motoru - 90 motohodin |