Made for Fun
Modelová řada Monster se rozrůstá o verzi SP, která zvyšuje zážitek z jízdy díky prémiovým komponentům. Je tak ideální pro ty, kdo milují sportovní jízdu a styl inspirovaný Moto GP. Odpružení Öhlins a homologovaný tlumič výfuku Termignoni, brzdové třmeny Brembo Stylema® a pneumatiky Pirelli Diablo Rosso IV. Skutečně sportovní vybavení, díky kterému si nový Monster SP zamilujete.
Zlatá přední vidlice Öhlins NIX30 umocňuje sportovní vzhled nového Monsteru SP. Spolu s homologovaným tlumičem Termignoni a předními třmeny Brembo Stylema® tvoří hodnotnou výbavu, která činí motocykl ještě lehčím, efektivnějším a zábavnějším při sportovní jízdě a také esteticky přitažlivějším.
Barevné provedení, které používá barvy 2022 továrního týmu Desmosedici GP, posiluje sportovní povahu nového Monsteru SP. Nápis Ducati na nádrži připomíná grafiku na Panigale V4. Červeně zbarvené sedadlo doplňuje zadní kryt s logem Monster SP a italská vlajka na potahu sedadla spolujezdce.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec V2-90°, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11° |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67.5 mm |
Kompresní poměr | 13.3:1 |
Výkon motoru | 111hp -82 kW @ 9250 rpm |
Točivý moment | 93Nm @ 6500 rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválné vstřikovací jednotky 53 mm |
Výfuky | odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1.85:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
Podvozek | |
Rám | hliníková slitina |
Rozvor | 1474 mm |
Sklon | 24° |
Přední odpružení | 43mm, upside-down |
Přední zdvih | 130 mm |
Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně stavitelná pružící jednotka, hliníková kyvná vidlice. |
Zadní zdvih | 140 mm |
Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
Přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Bosch cornering ABS |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 14 L |
Suchá hmotnost | 166 kg |
Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 820 mm |
Výbava | DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Full LED světla, Dynamická LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down (DQS) |
Servis | olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Brožura Monster 2024 ENG | stáhnout |
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec V2-90°, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11° |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67.5 mm |
Kompresní poměr | 13.3:1 |
Výkon motoru | 111hp -82 kW @ 9250 rpm |
Točivý moment | 93Nm @ 6500 rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválné vstřikovací jednotky 53 mm |
Výfuky | odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1.85:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
Podvozek | |
Rám | hliníková slitina |
Rozvor | 1474 mm |
Sklon | 24° |
Přední odpružení | 43mm, upside-down |
Přední zdvih | 130 mm |
Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně stavitelná pružící jednotka, hliníková kyvná vidlice. |
Zadní zdvih | 140 mm |
Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
Přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Bosch cornering ABS |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 14 L |
Suchá hmotnost | 166 kg |
Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 820 mm |
Výbava | DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Full LED světla, Dynamická LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down (DQS) |
Servis | olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Brožura Monster 2024 ENG | stáhnout |
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec V2-90°, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11° |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67.5 mm |
Kompresní poměr | 13.3:1 |
Výkon motoru | 111hp -82 kW @ 9250 rpm |
Točivý moment | 93Nm @ 6500 rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválné vstřikovací jednotky 53 mm |
Výfuky | homologovaná koncovka Termignoni, odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1.85:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
Podvozek | |
Rám | hliníková slitina |
Rozvor | 1472 mm |
Sklon | 23° |
Přední odpružení | Öhlins NIX 30, 43mm, upside-down |
Přední zdvih | 140 mm |
Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | Öhlins plně stavitelná pružící jednotka, hliníková kyvná vidlice. |
Zadní zdvih | 150 mm |
Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 180/55 ZR17 |
Přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Stylema, Bosch cornering ABS |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 14 L |
Suchá hmotnost | 166 kg |
Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 840 mm |
Výbava | DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Full LED světla, Dynamická LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down (DQS), Lithium-ion baterie, Termignoni koncovka výfuku, tlumič řízení |
Servis | olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Brožura Monster 2024 ENG | stáhnout |