Just Fun
Nový Monster představuje veškerou podstatu Ducati v nejlehčí, nejkompaktnější a nejzákladnější možné formě. Můžete to uhodnout už z názvu: Monster, nic jiného. Původní recept roku 1993: sportovní motor, ale ideální pro silniční použití, v kombinaci s rámem odvozeným od Superbike. Vše, co potřebujete pro zábavu, každý den.
Nový Monster čerpá z DNA původního modelu z roku 1993 - neobsahuje nic zbytečného, jen motor, sedadlo, nádrž a řídítka. Současně ale posouvá model dál díky využití hliníkového rámu podobné technologie jako na Superbiku Panigale. Díky tomu je nový Monster o 18 kg lehčí ve srovnání s předchozím modelem!
Nový Monster je poháněn motorem Testastretta 11 ° o objemu 937 ccm, jehož nejnovější verze má hmotnost sníženou o 2,4 kg. Dvouválcový motor je navržený jako nosná součást podvozku a významně se podílí na celkové lehkosti motocyklu.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Motor | |
|---|---|
| Typ | kapalinou chlazený dvouválec V2-90°, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11° |
| Zdvihový objem | 937 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 94 x 67.5 mm |
| Kompresní poměr | 13.3:1 |
| Výkon motoru | 111hp -82 kW @ 9250 rpm |
| Točivý moment | 93Nm @ 6500 rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválné vstřikovací jednotky 53 mm |
| Výfuky | odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem |
| Emise | Euro 5 |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
| Primární převod | poměr 1.85:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
| Spojka | vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | hliníková slitina |
| Rozvor | 1474 mm |
| Sklon | 24° |
| Přední odpružení | 43mm, upside-down |
| Přední zdvih | 130 mm |
| Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | plně stavitelná pružící jednotka, hliníková kyvná vidlice. |
| Zadní zdvih | 140 mm |
| Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Bosch cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 179 kg |
| Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 820 mm |
| Výbava | DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Full LED světla, Dynamická LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down (DQS), Ducati asistent rychlých startů (DPL) |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
| Brožura Monster 2024 ENG | stáhnout |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | kapalinou chlazený dvouválec V2-90°, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11° |
| Zdvihový objem | 937 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 94 x 67.5 mm |
| Kompresní poměr | 13.3:1 |
| Výkon motoru | 111hp -82 kW @ 9250 rpm |
| Točivý moment | 93Nm @ 6500 rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválné vstřikovací jednotky 53 mm |
| Výfuky | odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem |
| Emise | Euro 5 |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
| Primární převod | poměr 1.85:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
| Spojka | vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | hliníková slitina |
| Rozvor | 1474 mm |
| Sklon | 24° |
| Přední odpružení | 43mm, upside-down |
| Přední zdvih | 130 mm |
| Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | plně stavitelná pružící jednotka, hliníková kyvná vidlice. |
| Zadní zdvih | 140 mm |
| Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Bosch cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 179 kg |
| Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 820 mm |
| Výbava | DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Full LED světla, Dynamická LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down (DQS), Ducati asistent rychlých startů (DPL) |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
| Brožura Monster 2024 ENG | stáhnout |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | kapalinou chlazený dvouválec V2-90°, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11° |
| Zdvihový objem | 937 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 94 x 67.5 mm |
| Kompresní poměr | 13.3:1 |
| Výkon motoru | 111hp -82 kW @ 9250 rpm |
| Točivý moment | 93Nm @ 6500 rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválné vstřikovací jednotky 53 mm |
| Výfuky | homologovaná koncovka Termignoni, odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami |
| Emise | Euro 5 |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
| Primární převod | poměr 1.85:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
| Spojka | vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | hliníková slitina |
| Rozvor | 1472 mm |
| Sklon | 23° |
| Přední odpružení | Öhlins NIX 30, 43mm, upside-down |
| Přední zdvih | 140 mm |
| Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | Öhlins plně stavitelná pružící jednotka, hliníková kyvná vidlice. |
| Zadní zdvih | 150 mm |
| Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Stylema, Bosch cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 177 kg |
| Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 840 mm |
| Výbava | DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Full LED světla, Dynamická LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down (DQS), Lithium-ion baterie, Termignoni koncovka výfuku, tlumič řízení, Ducati asistent rychlých startů (DPL) |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
| Brožura Monster 2024 ENG | stáhnout |