Hypermotard V2 SP

Never So Hyper

890 ccm
120,4hp -88,5kW @ 10750rpm
94Nm @ 8250rpm
880 mm
177 kg

Agresivní a nezapomenutelný

Nový Hypermotard, inspirovaný prototypem, který ohromil na veletrhu EICMA 2005, se vrací a zdokonaluje stylistické prvky modelu Hypermotard 1100. Agresivní linie kombinuje se sofistikovanými tvary, modelovanými kolem kompaktního nového motoru Ducati V2.

Ještě lehčí, ještě zábavnější. Nový Hypermotard V2 SP je oproti svému předchůdci dokonce o 14 kg lehčí. Představte si to: jen 177 kg pohotovostní hmotnosti bez paliva! Kombinace špičkového odpružení Öhlins, kovaných kol a V2 motoru s výkonem 120 HP činí z nového Hypermotardu V2 SP adepta na nejzábavnější bike, na jakém jste kdy seděli.

Objevte více o konceptu 

Špičkové komponenty

Základ stroje tvoří přímo motor vestavěný do hliníkového monokokového rámu. Na něj je speciálně uchycena nová oboustranná kyvná vidlice, která je odlita z hliníkové slitiny. Je tak lehká a díky promyšlené stavbě pevná. Zadní podselový rám je příhradový jako odkaz na dřívější tradici Ducati. Hypermotard V2 využívá přední vidlici Kayaba a zadní tlumič Kayaba. Verze SP dále zvyšuje laťku plně nastavitelným odpružením Öhlins, které je navrženo pro ty, kteří chtějí vynikající výkon a sportovnější odezvu. Obě verze jsou vybaveny tlumičem řízení Sachs pro stabilitu a bezpečnost i při rychlé akceleraci. Obě verze také používají brzdový systém Brembo: Hypermotard V2 je osazen vpředu dvěma kotouči o průměru 320 mm spárovanými s třmeny M4.32, zatímco verze SP používá výkonnější třmeny M50 pro ještě rychlejší a pružnější odezvu. Vzadu mají obě verze kotouč o průměru 245 mm. Špičková jsou rovněž kola - Hypermotard V2 má lehká litá hliníková kola o rozměru 3.50x17 vpředu a 5.50x17 vzadu. SP verze se pyšní koly kovanými, která jsou o 1,5 kg lehčí a obouvá sportovní pneumatiky Pirelli Diablo Rosso VI Corsa.

Objevte více o podvozku

Zábava pod kontrolou

Nový Hypermotard V2 nabízí pokročilou sadu elektroniky pro maximalizaci zábavy a bezpečnosti v každé situaci. Díky šestiosé inerciální platformě nabízí motocykl systém ABS nastavitelný ve čtyřech úrovních, kontrolu trakce Ducati, Wheelie kontrolu, elektronické řazení Ducati Quick Shift 2.0 a kontrolu brzdění motorem, přičemž všechny tyto funkce lze přizpůsobit pomocí čtyř jízdních režimů. Jednoduše vyberete jeden z nich a všechny systémy se přenastaví do požadované úrovně intervence. Jízdní režimy lze i individuálně přenastavit. Přehled o funkcích umožňuje plnovarevný 5ti palcový TFT display, jehož grafika se mění podle vybraného jízdního režimu. Moderní vzhled podtrhuje plně LED osvětlení - přední světlomet s funkcí denního svícení, zadní světlo a LED směrové blinkry. Osvětlení doplňuje Ducati Braking Light EVO - přerušované svícení zadního světla při prudkém brždění a funkce Coming Home předního světlometu.

Objevte více o elektronice

Prodloužená záruka 4Ever Ducati

Na všechny modely Ducati je v České republice poskytována prodloužená 4 letá záruka bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.

Cena s DPH

15 690 €

379 854 Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil
Zdvihový objem 890 ccm
Vrtání x Zdvih 96 x 61,5mm
Kompresní poměr 13,1:1
Výkon motoru 120,4hp -88,5kW @ 10750rpm
Točivý moment 94Nm @ 8250rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec
Výfuky 2-1-2 systém
Emise Euro 5+
Převody
Převodovka 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0
Poměr 1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25
Primární převod poměr 1,84:1
Sekundární převod řetěz 520
Přední ozubené kolo 15 zubů
Zadní ozubené kolo 42 zubů
Spojka hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo
Podvozek
Rám Monocoque hliníkový
Rozvor 1514 mm
Sklon 26°
Přední odpružení plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba 46mm
Přední zdvih 170 mm
Přední ráfek z lehké slitiny 3.50" x 17"
Přední pneu Pirelli DIablo Rosso IV 120/70 ZR17
Zadní odpružení nastavitelná Kayaba pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih 160 mm
Zadní ráfek z lehké slitiny 5,50" x 17"
Zadní pneu Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17
Přední brzdy 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, 4 pístky s Cornering ABS
Zadní brzdy 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Cornering ABS
Ostatní
Palivová nádrž 12,5 L
Pohotovostní hmotnost bez paliva 180 kg
Přístroje 5" TFT multifunkční barevný display, 800x480 px rozlišení, 16:9
Záruka 4letá záruka (4Ever Ducati)
Výška sedla 880 mm
Bezpečnostní výbava Jízdní režimy, Výkonové režimy, DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Engine Brake Control (EBC), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Ducati Brake Light (DBL)
Standartní výbava Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, funkce Coming Home, TFT display, Full LED světla, Denní svícení (DRL), Sachs tlumič řízení, Dynamická LED směrová světla, automatické vypínání směrových světel, Lap timer, stupačky spolujezdce
Připraveno pro systém proti krádeži, tempomat, Ducati Multimedia Systém (DMS), lap timer pro, vyhřívané gripy, Turn by Turn navigační systém, USB port, Ducati Power Launch (DPL), Pit Limiter
Servis olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 45.000 km
Cena s DPH

19 990 €

483 957 Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil
Zdvihový objem 890 ccm
Vrtání x Zdvih 96 x 61,5mm
Kompresní poměr 13,1:1
Výkon motoru 120,4hp -88,5kW @ 10750rpm
Točivý moment 94Nm @ 8250rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec
Výfuky 2-1-2 systém
Emise Euro 5+
Převody
Převodovka 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0
Poměr 1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25
Primární převod poměr 1,84:1
Sekundární převod řetěz 520
Přední ozubené kolo 15 zubů
Zadní ozubené kolo 42 zubů
Spojka hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo
Podvozek
Rám Monocoque hliníkový
Rozvor 1514 mm
Sklon 26°
Přední odpružení plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins 48mm
Přední zdvih 170 mm
Přední ráfek kovaný 3.50" x 17"
Přední pneu Pirelli DIablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně nastavitelná Öhlins pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih 160 mm
Zadní ráfek kovaný 5,50" x 17"
Zadní pneu Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 190/55 ZR17
Přední brzdy 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M50, 4 pístky s Cornering ABS
Zadní brzdy 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Cornering ABS
Ostatní
Palivová nádrž 12,5 L
Pohotovostní hmotnost bez paliva 177 kg
Přístroje 5" TFT multifunkční barevný display, 800x480 px rozlišení, 16:9
Záruka 4letá záruka (4Ever Ducati)
Výška sedla 880 mm
Bezpečnostní výbava Jízdní režimy, Výkonové režimy, DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Engine Brake Control (EBC), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Ducati Brake Light (DBL)
Standartní výbava Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, podvozek Öhlind, Lithium-ion baterie, funkce Coming Home, TFT display, Full LED světla, Denní svícení (DRL), Sachs tlumič řízení, Dynamická LED směrová světla, automatické vypínání směrových světel, Lap timer, Pit Limiter, Ducati Power Launch (DPL), kované kola, karbonový přední blatník, stupačky spolujezdce
Připraveno pro systém proti krádeži, tempomat, Ducati Multimedia Systém (DMS), lap timer pro, vyhřívané gripy, Turn by Turn navigační systém, USB port
Servis olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 45.000 km