Never So Hyper
Nový Hypermotard, inspirovaný prototypem, který ohromil na veletrhu EICMA 2005, se vrací a zdokonaluje stylistické prvky modelu Hypermotard 1100. Agresivní linie kombinuje se sofistikovanými tvary, modelovanými kolem kompaktního nového motoru Ducati V2.
Ještě lehčí, ještě zábavnější. Nový Hypermotard V2 SP je oproti svému předchůdci dokonce o 14 kg lehčí. Představte si to: jen 177 kg pohotovostní hmotnosti bez paliva! Kombinace špičkového odpružení Öhlins, kovaných kol a V2 motoru s výkonem 120 HP činí z nového Hypermotardu V2 SP adepta na nejzábavnější bike, na jakém jste kdy seděli.
Základ stroje tvoří přímo motor vestavěný do hliníkového monokokového rámu. Na něj je speciálně uchycena nová oboustranná kyvná vidlice, která je odlita z hliníkové slitiny. Je tak lehká a díky promyšlené stavbě pevná. Zadní podselový rám je příhradový jako odkaz na dřívější tradici Ducati. Hypermotard V2 využívá přední vidlici Kayaba a zadní tlumič Kayaba. Verze SP dále zvyšuje laťku plně nastavitelným odpružením Öhlins, které je navrženo pro ty, kteří chtějí vynikající výkon a sportovnější odezvu. Obě verze jsou vybaveny tlumičem řízení Sachs pro stabilitu a bezpečnost i při rychlé akceleraci. Obě verze také používají brzdový systém Brembo: Hypermotard V2 je osazen vpředu dvěma kotouči o průměru 320 mm spárovanými s třmeny M4.32, zatímco verze SP používá výkonnější třmeny M50 pro ještě rychlejší a pružnější odezvu. Vzadu mají obě verze kotouč o průměru 245 mm. Špičková jsou rovněž kola - Hypermotard V2 má lehká litá hliníková kola o rozměru 3.50x17 vpředu a 5.50x17 vzadu. SP verze se pyšní koly kovanými, která jsou o 1,5 kg lehčí a obouvá sportovní pneumatiky Pirelli Diablo Rosso VI Corsa.
Nový Hypermotard V2 nabízí pokročilou sadu elektroniky pro maximalizaci zábavy a bezpečnosti v každé situaci. Díky šestiosé inerciální platformě nabízí motocykl systém ABS nastavitelný ve čtyřech úrovních, kontrolu trakce Ducati, Wheelie kontrolu, elektronické řazení Ducati Quick Shift 2.0 a kontrolu brzdění motorem, přičemž všechny tyto funkce lze přizpůsobit pomocí čtyř jízdních režimů. Jednoduše vyberete jeden z nich a všechny systémy se přenastaví do požadované úrovně intervence. Jízdní režimy lze i individuálně přenastavit. Přehled o funkcích umožňuje plnovarevný 5ti palcový TFT display, jehož grafika se mění podle vybraného jízdního režimu. Moderní vzhled podtrhuje plně LED osvětlení - přední světlomet s funkcí denního svícení, zadní světlo a LED směrové blinkry. Osvětlení doplňuje Ducati Braking Light EVO - přerušované svícení zadního světla při prudkém brždění a funkce Coming Home předního světlometu.
Na všechny modely Ducati je v České republice poskytována prodloužená 4 letá záruka bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Motor | |
|---|---|
| Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
| Zdvihový objem | 890 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
| Kompresní poměr | 13,1:1 |
| Výkon motoru | 120,4hp -88,5kW @ 10750rpm |
| Točivý moment | 94Nm @ 8250rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec |
| Výfuky | 2-1-2 systém |
| Emise | Euro 5+ |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
| Poměr | 1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25 |
| Primární převod | poměr 1,84:1 |
| Sekundární převod | řetěz 520 |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
| Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | Monocoque hliníkový |
| Rozvor | 1514 mm |
| Sklon | 26° |
| Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba 46mm |
| Přední zdvih | 170 mm |
| Přední ráfek | z lehké slitiny 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | nastavitelná Kayaba pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
| Zadní zdvih | 160 mm |
| Zadní ráfek | z lehké slitiny 5,50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, 4 pístky s Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 12,5 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 180 kg |
| Přístroje | 5" TFT multifunkční barevný display, 800x480 px rozlišení, 16:9 |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Výška sedla | 880 mm |
| Bezpečnostní výbava | Jízdní režimy, Výkonové režimy, DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Engine Brake Control (EBC), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Ducati Brake Light (DBL) |
| Standartní výbava | Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, funkce Coming Home, TFT display, Full LED světla, Denní svícení (DRL), Sachs tlumič řízení, Dynamická LED směrová světla, automatické vypínání směrových světel, Lap timer, stupačky spolujezdce |
| Připraveno pro | systém proti krádeži, tempomat, Ducati Multimedia Systém (DMS), lap timer pro, vyhřívané gripy, Turn by Turn navigační systém, USB port, Ducati Power Launch (DPL), Pit Limiter |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 45.000 km |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
| Zdvihový objem | 890 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
| Kompresní poměr | 13,1:1 |
| Výkon motoru | 120,4hp -88,5kW @ 10750rpm |
| Točivý moment | 94Nm @ 8250rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec |
| Výfuky | 2-1-2 systém |
| Emise | Euro 5+ |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
| Poměr | 1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25 |
| Primární převod | poměr 1,84:1 |
| Sekundární převod | řetěz 520 |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
| Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | Monocoque hliníkový |
| Rozvor | 1514 mm |
| Sklon | 26° |
| Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins 48mm |
| Přední zdvih | 170 mm |
| Přední ráfek | kovaný 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
| Zadní zdvih | 160 mm |
| Zadní ráfek | kovaný 5,50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 190/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M50, 4 pístky s Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 12,5 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 177 kg |
| Přístroje | 5" TFT multifunkční barevný display, 800x480 px rozlišení, 16:9 |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Výška sedla | 880 mm |
| Bezpečnostní výbava | Jízdní režimy, Výkonové režimy, DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Engine Brake Control (EBC), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Ducati Brake Light (DBL) |
| Standartní výbava | Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, podvozek Öhlind, Lithium-ion baterie, funkce Coming Home, TFT display, Full LED světla, Denní svícení (DRL), Sachs tlumič řízení, Dynamická LED směrová světla, automatické vypínání směrových světel, Lap timer, Pit Limiter, Ducati Power Launch (DPL), kované kola, karbonový přední blatník, stupačky spolujezdce |
| Připraveno pro | systém proti krádeži, tempomat, Ducati Multimedia Systém (DMS), lap timer pro, vyhřívané gripy, Turn by Turn navigační systém, USB port |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 45.000 km |