Game On
Agresivní vzhled a sebevědomý sportovní charakter. Nový Hypermotard 950 RVE se vrací ke kořenům závodních motardových speciálů. Široká řídítka, štíhlé boky, nové "Graffiti" zbarvení a nízká váha zaručují hravost při každé změně směru. Odnímatelné stupačky spolujezdce pak umožňují rychle změnit hračku na praktický městský stroj.
Díky nové generaci motoru Testastretta 11° má Hypermotard 950 k dispozici hravých 114 koní a solidní kroutící moment. Motor je navíc o 1,5 kg lehčí. Hypermotard je k dipozici i ve verzi do 35 kW.
Hypermotardy nově disponují nejnovější inerciální jednotkou Bosch 6D IMU, která podporuje následující systémy: Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control. Verze RVE je doplněna o rychlořazení (DQS) up/down.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Motor | |
|---|---|
| Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
| Zdvihový objem | 937 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 94 x 67,5 mm |
| Kompresní poměr | 13,3:1 |
| Výkon motoru | 114hp - 84kW @ 9000rpm |
| Točivý moment | 96Nm @ 7250rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
| Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlumiče |
| Emise | Euro 4 |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 4=28/20, 5=24/23, 6=23/24 |
| Primární převod | poměr 1.85:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
| Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
| Podvozek | |
| Rám | příhradový z ocelových trubek |
| Rozvor | 1493 mm |
| Sklon | 25° |
| Přední odpružení | Marzocchi 45mm plně nastavitelná vidlice, upside-down |
| Přední zdvih | 170 mm |
| Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso III 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlice |
| Zadní zdvih | 150 mm |
| Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14,5 l |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 193 kg |
| Přístroje | TFT display |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 870 mm |
| Výbava | přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), USB zásuvka, příprava pro rychlořazení (DQS) up/down |
| Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
| Brožura Hypermotard 950 ENG | stáhnout |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
| Zdvihový objem | 937 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 94 x 67,5 mm |
| Kompresní poměr | 13,3:1 |
| Výkon motoru | 114hp - 84kW @ 9000rpm |
| Točivý moment | 96Nm @ 7250rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
| Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlumiče |
| Emise | Euro 4 |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 4=28/20, 5=24/23, 6=23/24 |
| Primární převod | poměr 1.85:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
| Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
| Podvozek | |
| Rám | příhradový z ocelových trubek |
| Rozvor | 1493 mm |
| Sklon | 25° |
| Přední odpružení | Marzocchi 45mm plně nastavitelná vidlice, upside-down |
| Přední zdvih | 170 mm |
| Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso III 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlice |
| Zadní zdvih | 150 mm |
| Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14,5 l |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 193 kg |
| Přístroje | TFT display |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 870 mm |
| Výbava | přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), USB zásuvka, rychlořazení (DQS) up/down |
| Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
| Brožura Hypermotard 950 RVE ENG | stáhnout |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
| Zdvihový objem | 937 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 94 x 67,5 mm |
| Kompresní poměr | 13,3:1 |
| Výkon motoru | 114hp - 84kW @ 9000rpm |
| Točivý moment | 96Nm @ 7250rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
| Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlumiče |
| Emise | Euro 4 |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
| Primární převod | poměr 1.85:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
| Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
| Podvozek | |
| Rám | příhradový z ocelových trubek |
| Rozvor | 1498 mm |
| Sklon | 25° |
| Přední odpružení | Plně nastavitelná vidlice Öhlins 48mm, upside-down |
| Přední zdvih | 185 mm |
| Přední ráfek | 3-paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli DIablo Supercorsa SP V3 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | plně stavitelná pružící jednotka Öhlins s progresivní charakteristikou. Hliníková jednostranná kyvná vidlice |
| Zadní zdvih | 175 mm |
| Zadní ráfek | 3-paprskový kovaný z lehké slitiny 5.50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Supercorsa SP 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14,5 l |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 191 kg |
| Přístroje | TFT display |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 890 mm |
| Výbava | přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), rychlořazení (DQS) up/down, USB zásuvka, kovaná kola Marchesini, karbonový přední blatník a kryty rozvodových řemenů |
| Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
| Brožura Hypermotard 950 SP ENG | stáhnout |