Special Edition
Lehkost, intuice a snížená fyzická námaha jsou kombinovány s křivkou točivého momentu nového V2 motoru, která je velkorysá při nízkých otáčkách a výkon ve vyšších otáčkách značný. Vše obohaceno o špičkové technické a elektronické vybavení: to je nová Panigale V2. Je nejlehčím superbikem této řady, jaký byl kdy vyroben.
Nyní v exkluzivní číslované edici Francesco Bagnaia 63, která je oslavou výkonů tohoto jezdce v sedle Ducati. Se suchou hmotností ještě sníženou oproti verzi S díky kovaným kolům na pouhých 175,5 kg u verze S. Sportovní styl doplňují snížená řídítka a tlumič řízení Öhlins.
Tradiční konfigurace V2 90 °. Zdvihový objem 890 ccm. Rozvodový řetěz s dvojitým vačkovým hřídelem v hlavě. Variabilní časování sání IVT. 4 ventily na válec. Ventily s dutým dříkem a vratnou pružinou. Hmotnost motoru pouhých 54,4 kg. Dvě výkonové verze 115 a 120 HP. To jsou základní charakteristiky nového motoru V2. Objevte více!
Nejlehčí dvouválec, jaký byl kdy v Borgo Panigale vyroben. Nabízí maximální požitek z jízdy díky dostatku točivého momentu při všech otáčkách motoru a skutečný sportovní výkon ve vyšších otáčkách. Sportovnější verze motoru v novém Streetfighteru V2 je schválena Euro 5+ a poskytuje maximální výkon 120 k při 10 750 ot./min, přičemž maximální hodnota točivého momentu je 93,3 Nm při 8250 ot./min.
Podvozek Panigale V2 FB63 je racing ready - 43mm plně nastavitelná vidlice Öhlins NIX30 a tlumičem Öhlins doplňuje tlumič řízení stejné značky. Nízko umístěná řídítka zdůrazňují sportovní styl motocyklu. Motocykl je vybaven brzdovými třmeny Brembo M50 s kontrolovanou odezvou. Nová jsou kovaná kola, o 2 kg lehčí než litá. Pneumatiky Pirelli Diablo Rosso IV, 120/70 vpředu a 190/55 vzadu, na okruh může být vybaveno zadním slickem 190/60.
Na všechny modely Ducati je v České republice poskytována prodloužená 4 letá záruka bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Motor | |
|---|---|
| Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
| Zdvihový objem | 890 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
| Kompresní poměr | 13,1:1 |
| Výkon motoru | 120hp -88kW @ 10750rpm |
| Točivý moment | 93,3Nm @ 8250rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec |
| Výfuky | 2-1-2 systém s katalyzátorem a 3 lambda sondami |
| Emise | Euro 5+ |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
| Poměr | 1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25 |
| Primární převod | poměr 1,84:1 |
| Sekundární převod | řetěz 520 |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
| Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | Monocoque hliníkový |
| Rozvor | 1465 mm |
| Sklon | 23,6° |
| Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Marzoocchi 43mm |
| Přední zdvih | 120 mm |
| Přední ráfek | 6paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | plně nastavitelná Kayaba pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
| Zadní zdvih | 150 mm |
| Zadní ráfek | 6paprskový z lehké slitiny 5,50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M50, 4 pístky s Bosch Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 15 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 179 kg |
| Přístroje | 5" TFT multifunkční barevný display, 800x480 px rozlišení |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 837 mm |
| Výbava | jízdní režimy, Bosh Cornering ABS, Ducati kontrola trakce (DTC), kontrola zvedání předního kola (DWC), motorová brzda (EBC), automatická kalibrace pneu, Ducati Brake Light (DBL), rychlořazení (DQS) up/down 2.0, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatické vypínání směrových světel |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 45.000 km |
| Připraveno pro | Lap Timer Pro, Sytém proti krádeži, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), USB, Ducati Multimedia systém (DMS), navigace "Turn By Turn", vyhřívané gripy |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
| Zdvihový objem | 890 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
| Kompresní poměr | 13,1:1 |
| Výkon motoru | 120hp -88kW @ 10750rpm |
| Točivý moment | 93,3Nm @ 8250rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec |
| Výfuky | 2-1-2 systém s katalyzátorem a 3 lambda sondami |
| Emise | Euro 5+ |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
| Poměr | 1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25 |
| Primární převod | poměr 1,84:1 |
| Sekundární převod | řetěz 520 |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
| Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | Monocoque hliníkový |
| Rozvor | 1465 mm |
| Sklon | 23,6° |
| Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins NIX30 43mm |
| Přední zdvih | 120 mm |
| Přední ráfek | 6paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
| Zadní zdvih | 150 mm |
| Zadní ráfek | 6paprskový z lehké slitiny 5,50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M50, 4 pístky s Bosch Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 15 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 176 kg |
| Přístroje | 5" TFT multifunkční barevný display, 800x480 px rozlišení |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | jednomístné |
| Výška sedla | 837 mm |
| Výbava | jízdní režimy, Bosh Cornering ABS, Ducati kontrola trakce (DTC), kontrola zvedání předního kola (DWC), motorová brzda (EBC), automatická kalibrace pneu, Ducati Brake Light (DBL), rychlořazení (DQS) up/down 2.0, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion baterie, Ducati Power Launch (DPL), Pit Limiter |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 45.000 km |
| Připraveno pro | Lap Timer Pro, Sytém proti krádeži, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), USB, Ducati Multimedia systém (DMS), navigace "Turn By Turn", vyhřívané gripy, dvoumístné provedení |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
| Zdvihový objem | 890 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
| Kompresní poměr | 13,1:1 |
| Výkon motoru | 120hp -88kW @ 10750rpm |
| Točivý moment | 93,3Nm @ 8250rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec |
| Výfuky | 2-1-2 systém s katalyzátorem a 3 lambda sondami |
| Emise | Euro 5+ |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
| Poměr | 1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25 |
| Primární převod | poměr 1,84:1 |
| Sekundární převod | řetěz 520 |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
| Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | Monocoque hliníkový |
| Rozvor | 1465 mm |
| Sklon | 23,6° |
| Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins NIX30 43mm |
| Přední zdvih | 120 mm |
| Přední ráfek | kovaný 5paprskový 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
| Zadní zdvih | 150 mm |
| Zadní ráfek | kovaný 5paprskový 5,50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M50, 4 pístky s Bosch Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 15 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 175,5 kg |
| Přístroje | 5" TFT multifunkční barevný display, 800x480 px, 16:9 |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | jednomístné |
| Výška sedla | 837 mm |
| Bezpečnostní výbava | Jízdní režimy, Výkonové režimy, DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Engine Brake Control (EBC), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Ducati Brake Light (DBL) |
| Standartní výbava | Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, podvozek Öhlins, Lithium-ion baterie, tlačítka rychlé změny, tlumič řízení Öhlins, kované kola, funkce Coming Home, jednomístné provedení, Ducati Power Launch (DPL), TFT display, Full LED světla, Denní svícení (DRL), automatické vypínání směrových světel, Lap timer, Pit Limiter |
| Připraveno pro | Sytém proti krádeži, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), tempomat, Ducati Multimedia systém (DMS), Lap Timer pro, vyhřívané gripy, navigace "Turn By Turn", USB port, dvoumístné provedení |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 45.000 km |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
| Zdvihový objem | 890 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
| Kompresní poměr | 13,1:1 |
| Výkon motoru | 120hp -88kW @ 10750rpm |
| Točivý moment | 93,3Nm @ 8250rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec |
| Výfuky | 2-1-2 systém s katalyzátorem a 3 lambda sondami |
| Emise | Euro 5+ |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
| Poměr | 1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25 |
| Primární převod | poměr 1,84:1 |
| Sekundární převod | řetěz 520 |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
| Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | Monocoque hliníkový |
| Rozvor | 1465 mm |
| Sklon | 23,6° |
| Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins NIX30 43mm |
| Přední zdvih | 120 mm |
| Přední ráfek | kovaný 5paprskový 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
| Zadní zdvih | 150 mm |
| Zadní ráfek | kovaný 5paprskový 5,50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M50, 4 pístky s Bosch Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 15 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 175,5 kg |
| Přístroje | 5" TFT multifunkční barevný display, 800x480 px, 16:9 |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | jednomístné |
| Výška sedla | 837 mm |
| Bezpečnostní výbava | Jízdní režimy, Výkonové režimy, DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Engine Brake Control (EBC), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Ducati Brake Light (DBL) |
| Standartní výbava | Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, podvozek Öhlins, Lithium-ion baterie, tlačítka rychlé změny, tlumič řízení Öhlins, kované kola, funkce Coming Home, jednomístné provedení, Ducati Power Launch (DPL), TFT display, Full LED světla, Denní svícení (DRL), automatické vypínání směrových světel, Lap timer, Pit Limiter |
| Připraveno pro | Sytém proti krádeži, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), tempomat, Ducati Multimedia systém (DMS), Lap Timer pro, vyhřívané gripy, navigace "Turn By Turn", USB port, dvoumístné provedení |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 45.000 km |