I m legend
Poslední generace dvouválcového kapalinou chlazeného motoru o objemu 890 ccm nese prostý název V2. Díky proměnlivému časování ventilů je výkon 111 koní a točivý moment 91 Nm rozložen ve velmi širokém a dobře využitelném rozsahu otáček: 70 % točivého momentu je k dispozici již při 3 000 otáčkách za minutu, zatímco více než 80 % je udržováno mezi 4 000 a 10 000 otáčkami za minutu. To zajišťuje rychlou reakci v jakékoli situaci.
Agregát s nízkou hmotností jen 54,4 kg použila Ducati poprvé v roce 2025 do modelu Multistrada V2 a po roce ostrého provozu mu prodloužila servisní interval na seřízení ventilových vůlí na 45.000 km! Pro majitele to znamená spoustu zábavy bez starostí a nízké provozní náklady.
Nový Monster je nejlehčí Monster 30ti leté historie - 175 kg pohotovostní hmotonosti bez paliva stanovuje konkurenci novou laťku. Kombinace nízké hmotnosti, motoru s hutným výkonem v širokém spektru otáček a velkorysého úhlu řízení činí z Monsteru stroj, který je ovladatelný maprosto intuitivně a snadno. To oceníte ve městě i při sportovní jízdě. Komponenty podvozku, kola a brzdy také odpovídají renomé značky a jsou na špičce ve srovnání s konkurencí.
Nízká výška sedla jen 815 mm a úzká nádrž v místě spojení se sedlem činí Monster přístupný i jezdům nižšího vzrůstu. Úpravami se lze dostat až na 775 mm.
Na všechny modely Ducati je v České republice poskytována prodloužená 4 letá záruka bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Motor | |
|---|---|
| Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
| Zdvihový objem | 890 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
| Kompresní poměr | 13.3:1 |
| Výkon motoru | 111hp -81,6 kW @ 9000 rpm |
| Točivý moment | 91,1Nm @ 7250 rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec |
| Výfuky | 2-1-2 systém |
| Emise | Euro 5+ |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1=38/14, 2=34/17, 3=32/20, 4=29/21, 5=24/21, 6=26/25 |
| Primární převod | poměr 1.84:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 16 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
| Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | Monocoque hliníkový |
| Rozvor | 1492 mm |
| Sklon | 23,3° |
| Přední odpružení | Showa 43mm, upside-down |
| Přední zdvih | 130 mm |
| Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | stavitelná pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice. |
| Zadní zdvih | 145 mm |
| Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 175 kg |
| Přístroje | 5" Full TFT multifunkční plnobarevný displej, 800x480 px, 16:9 |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 815 mm |
| Bezpečnostní výbava | Jízdní režimy, Výkonové režimy, DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Engine Brake Control (EBC), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Ducati Brake Light (DBL), Auto tyre calibration |
| Standartní výbava | Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, funkce Coming Home, TFT display, Full LED světla, Denní svícení (DRL), Dynamická LED směrová světla, automatické vypínání směrových světel, Lap timer |
| Připraveno pro | systém proti krádeži, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), tempomat, Ducati Multimedia Systém (DMS), vyhřívané gripy, Turn by Turn navigační systém, USB port, Ducati Power Launch (DPL) |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 45.000 km |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
| Zdvihový objem | 890 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
| Kompresní poměr | 13.3:1 |
| Výkon motoru | 111hp -81,6 kW @ 9000 rpm |
| Točivý moment | 91,1Nm @ 7250 rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec |
| Výfuky | 2-1-2 systém |
| Emise | Euro 5+ |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1=38/14, 2=34/17, 3=32/20, 4=29/21, 5=24/21, 6=26/25 |
| Primární převod | poměr 1.84:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 16 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
| Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | Monocoque hliníkový |
| Rozvor | 1492 mm |
| Sklon | 23,3° |
| Přední odpružení | Showa 43mm, upside-down |
| Přední zdvih | 130 mm |
| Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | stavitelná pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice. |
| Zadní zdvih | 145 mm |
| Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 175 kg |
| Přístroje | 5" Full TFT multifunkční plnobarevný displej, 800x480 px, 16:9 |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 815 mm |
| Bezpečnostní výbava | Jízdní režimy, Výkonové režimy, DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Engine Brake Control (EBC), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Ducati Brake Light (DBL), Auto tyre calibration |
| Standartní výbava | Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, funkce Coming Home, TFT display, Full LED světla, Denní svícení (DRL), Dynamická LED směrová světla, automatické vypínání směrových světel, Lap timer, štítek, lakovaný kryt sedla spolujezdce |
| Připraveno pro | systém proti krádeži, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), tempomat, Ducati Multimedia Systém (DMS), vyhřívané gripy, Turn by Turn navigační systém, USB port, Ducati Power Launch (DPL) |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 45.000 km |