937 ccm
111hp -82 kW @ 9250 rpm
93Nm @ 6500 rpm
820 mm
166 kg

Nová kapitola

Nový hliníkový rám odvozený od Superbiku snižuje hmotnost nového Monsteru o působivých 18 kg ve srovnání s předchozím modelem. A lehkost je klíčovou ingrediencí pro motocykl, který se dobře ovládá a je zábavné ho řídit.

Nejmodernější technologie

Součástí elektronické výbavy nového Monsteru je plně nastavitelné ABS s funkcí brždění v náklonu (Cornering ABS), kontrola trakce a kontrola zvedání předního kola (Wheelie control). Sportovní charakter motocyklu podtrhuje funkce Launch Control, která umožňuje bleskurychlé starty. Výjimečné technologie obvykle vyhrazené supersportovním motocyklům se v novém Monsteru nabízí všem nadšencům s jediným cílem - dosáhnout prvotřídní zábavy při jízdě.

Snadno ovladatelný stroj

Pro dosažení snadné ovladatelnosti, zvláště v malých rychlostech, má nový Monster úhel řízení 36 ° (+ 7 ° ve srovnání s M821). Řídítka jsou o 7 cm blíže k trupu jezdce, což umožňuje vzpřímenější jízdní polohu a snadnější kontrolu stroje. V kombinaci s nižší celkovou hmotností je nový Monster ideální stroj i do městského provozu.

Prodloužená záruka 4Ever Ducati

Od 10. ledna 2022 je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.

Cena s DPH

12 190 €

299 264 Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ kapalinou chlazený dvouválec V2-90°, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11°
Zdvihový objem 937 ccm
Vrtání x Zdvih 94 x 67.5 mm
Kompresní poměr 13.3:1
Výkon motoru 111hp -82 kW @ 9250 rpm
Točivý moment 93Nm @ 6500 rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválné vstřikovací jednotky 53 mm
Výfuky odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem
Emise Euro 5
Převody
Převodovka 6ti stupňová
Poměr 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24
Primární převod poměr 1.85:1
Sekundární převod řetěz
Přední ozubené kolo 15 zubů
Zadní ozubené kolo 43 zubů
Spojka vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
Podvozek
Rám hliníková slitina
Rozvor 1474 mm
Sklon 24°
Přední odpružení 43mm, upside-down
Přední zdvih 130 mm
Přední ráfek 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17"
Přední pneu Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně stavitelná pružící jednotka, hliníková kyvná vidlice.
Zadní zdvih 140 mm
Zadní ráfek 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17"
Zadní pneu Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17
Přední brzdy 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Bosch cornering ABS
Zadní brzdy 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS
Ostatní
Palivová nádrž 14 L
Suchá hmotnost 166 kg
Přístroje 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej
Záruka 4letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení dvoumístné
Výška sedla 820 mm
Výbava DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Full LED světla, Dynamická LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down (DQS)
Servis olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km