Just Fun
Nový Monster zcela jistě představuje novou kapitolu v pojetí kategorie naked-biků Ducati. Rám je jasně inspirovaný Superbikem Panigale a umožňuje výrazné snížení hmotnosti motocyklu. Design je předurčen maximální snahou o dosažení kompaktnosti stroje při zachování čistých linií.
Součástí elektronické výbavy nového Monsteru je plně nastavitelné ABS s funkcí brždění v náklonu (Cornering ABS), kontrola trance a kontrola zvedání předního kole (Wheelie control). Sportovní charakter motocyklu podtrhuje funkce Launch Control, která umožňuje bleskurychlé starty. Vyjímečné technologie obvykle vyhrazené supersportovním motocyklům se v nové Monsteru nabízí všem nadšencům s jediným cílem - dosáhnout prvotřídní zábavy při jízdě.
Pro dosažení snadné ovladatelnosti, zvláště v malých rychlostech, má nový Monster úhel řízení 36 ° (+ 7 ° ve srovnání s M821). Řídítka jsou o 7 cm blíže k trupu jezdce, což umožňuje vzpřímenější jízdní polohu a snadnější kontrolu stroje. V kombinaci s nižší celkovou hmotností je nový Monster ideální stroj i do městského provozu.
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec V2-90°, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11° |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67.5 mm |
Kompresní poměr | 13.3:1 |
Výkon motoru | 111hp -82 kW @ 9250 rpm |
Točivý moment | 93Nm @ 6500 rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválné vstřikovací jednotky 53 mm |
Výfuky | odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1.85:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
Podvozek | |
Rám | hliníková slitina |
Rozvor | 1474 mm |
Sklon | 24° |
Přední odpružení | plně nastavitelná vidlice 43mm, upside-down |
Přední zdvih | 130 mm |
Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně stavitelná pružící jednotka, hliníková kyvná vidlice. |
Zadní zdvih | 140 mm |
Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
Přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Bosch cornering ABS |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 14 L |
Suchá hmotnost | 166 kg |
Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej |
Záruka | 2 roky bez omezení km |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 820 mm |
Výbava | DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Full LED světla, Dynamická LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down (DQS) |
Servis | olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |