937 ccm
111hp -82 kW @ 9250 rpm
93Nm @ 6500 rpm
820 mm
166 kg

Nová kapitola

Nový hliníkový rám odvozený od Superbiku snižuje hmotnost nového Monsteru o působivých 18 kg ve srovnání s předchozím modelem. A lehkost je klíčovou ingrediencí pro motocykl, který se dobře ovládá a je zábavné ho řídit.

Nejmodernější technologie

Součástí elektronické výbavy nového Monsteru je plně nastavitelné ABS s funkcí brždění v náklonu (Cornering ABS), kontrola trakce a kontrola zvedání předního kola (Wheelie control). Sportovní charakter motocyklu podtrhuje funkce Launch Control, která umožňuje bleskurychlé starty. Výjimečné technologie obvykle vyhrazené supersportovním motocyklům se v novém Monsteru nabízí všem nadšencům s jediným cílem - dosáhnout prvotřídní zábavy při jízdě.

Snadno ovladatelný stroj

Pro dosažení snadné ovladatelnosti, zvláště v malých rychlostech, má nový Monster úhel řízení 36 ° (+ 7 ° ve srovnání s M821). Řídítka jsou o 7 cm blíže k trupu jezdce, což umožňuje vzpřímenější jízdní polohu a snadnější kontrolu stroje. V kombinaci s nižší celkovou hmotností je nový Monster ideální stroj i do městského provozu.

Cena s DPH

309 000 Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ kapalinou chlazený dvouválec V2-90°, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11°
Zdvihový objem 937 ccm
Vrtání x Zdvih 94 x 67.5 mm
Kompresní poměr 13.3:1
Výkon motoru 111hp -82 kW @ 9250 rpm
Točivý moment 93Nm @ 6500 rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválné vstřikovací jednotky 53 mm
Výfuky odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem
Emise Euro 5
Převody
Převodovka 6ti stupňová
Poměr 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24
Primární převod poměr 1.85:1
Sekundární převod řetěz
Přední ozubené kolo 15 zubů
Zadní ozubené kolo 43 zubů
Spojka vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
Podvozek
Rám hliníková slitina
Rozvor 1474 mm
Sklon 24°
Přední odpružení 43mm, upside-down
Přední zdvih 130 mm
Přední ráfek 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17"
Přední pneu Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně stavitelná pružící jednotka, hliníková kyvná vidlice.
Zadní zdvih 140 mm
Zadní ráfek 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17"
Zadní pneu Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17
Přední brzdy 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Bosch cornering ABS
Zadní brzdy 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS
Ostatní
Palivová nádrž 14 L
Suchá hmotnost 166 kg
Přístroje 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej
Záruka 2 roky bez omezení km
Provedení dvoumístné
Výška sedla 820 mm
Výbava DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Full LED světla, Dynamická LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down (DQS)
Servis olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km