I m legend
Monster. Zcela nový, přesto nezaměnitelný. Legenda. Pátá generace přináší svěží vzhled a nové srdce: modernizovaný design, nový dvouválcový motor V2 a špičkové elektronické technologie. Neustálý vývoj charakteru, který se nikdy nezměnil, legenda, která dostala na silnice generace motocyklistů. Stejně jako před třiceti lety, Monster i nadále ztělesňuje samotnou podstatu Ducati.
Monster + s lakovaným krytem sedla spolujezdce zdůrazňuje čisté linie a vytváří siluetu jednomístného stroje. Praktický štítek doplňuje výbavu této verze.
Inovace a tradice se prolínají v nepřetržitém dialogu v technologicky nejvyspělejším Monsteru všech dob. Motocykl navržený do nejmenších detailů, který si zachovává stejný charakter, jaký měl, když navždy změnil Ducati: jednoduchý, čistý a okamžitě rozpoznatelný.
Nový Monster je o 4 kg lehčí než předchozí generace. Detaily připomínají jeho kořeny, ale zároveň se stylem a technologiemi, které jsou až futuristické. Nový světlomet ve tvaru dvojitého písmene C dodává Monsteru výrazný vzhled: robotický a moderní. Je navržen tak, aby byl ultrakompaktní, aby motorka zůstala krátká. Boční panely pod nádrží nechávají vyniknout čistým liniím stroje, mají ale také povrchovou texturu, která zajišťuje lepší kontakt jezdce s motocyklem. Design a funkce v souladu, jak je pro Ducati typické.
Nejlehčí V2 motor, jaký kdy Ducati vyrobila. 890 cm3 ryzího vzrušení z dvouválcového motoru: s hmotností pouhých 54,4 kg zajišťuje, že Monster váží o 4 kg méně než předchozí generace. A díky systému variabilního časování sání je odezva motoru vzrušující jak ve vysokých otáčkách, tak i velmi příjemná v nízkých otáčkách. Výkon 111 koní a točivý moment 91 Nm, které jsou rozloženy ve velmi širokém a dobře využitelném rozsahu otáček: 70 % točivého momentu je k dispozici již při 3 000 otáčkách za minutu, zatímco více než 80 % je udržováno mezi 4 000 a 10 000 otáčkami za minutu, což zajišťuje rychlou reakci v jakékoli situaci.
Na všechny modely Ducati je v České republice poskytována prodloužená 4 letá záruka bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Motor | |
|---|---|
| Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
| Zdvihový objem | 890 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
| Kompresní poměr | 13.3:1 |
| Výkon motoru | 111hp -81,6 kW @ 9000 rpm |
| Točivý moment | 91,1Nm @ 7250 rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec |
| Výfuky | 2-1-2 systém |
| Emise | Euro 5+ |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1=38/14, 2=34/17, 3=32/20, 4=29/21, 5=24/21, 6=26/25 |
| Primární převod | poměr 1.84:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 16 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
| Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | Monocoque hliníkový |
| Rozvor | 1492 mm |
| Sklon | 23,3° |
| Přední odpružení | Showa 43mm, upside-down |
| Přední zdvih | 130 mm |
| Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | stavitelná pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice. |
| Zadní zdvih | 145 mm |
| Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 175 kg |
| Přístroje | 5" Full TFT multifunkční plnobarevný displej, 800x480 px, 16:9 |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 815 mm |
| Bezpečnostní výbava | Jízdní režimy, Výkonové režimy, DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Engine Brake Control (EBC), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Ducati Brake Light (DBL), Auto tyre calibration |
| Standartní výbava | Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, funkce Coming Home, TFT display, Full LED světla, Denní svícení (DRL), Dynamická LED směrová světla, automatické vypínání směrových světel, Lap timer |
| Připraveno pro | systém proti krádeži, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), tempomat, Ducati Multimedia Systém (DMS), vyhřívané gripy, Turn by Turn navigační systém, USB port, Ducati Power Launch (DPL) |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 45.000 km |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
| Zdvihový objem | 890 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
| Kompresní poměr | 13.3:1 |
| Výkon motoru | 111hp -81,6 kW @ 9000 rpm |
| Točivý moment | 91,1Nm @ 7250 rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec |
| Výfuky | 2-1-2 systém |
| Emise | Euro 5+ |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1=38/14, 2=34/17, 3=32/20, 4=29/21, 5=24/21, 6=26/25 |
| Primární převod | poměr 1.84:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 16 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
| Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | Monocoque hliníkový |
| Rozvor | 1492 mm |
| Sklon | 23,3° |
| Přední odpružení | Showa 43mm, upside-down |
| Přední zdvih | 130 mm |
| Přední ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
| Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
| Zadní odpružení | stavitelná pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice. |
| Zadní zdvih | 145 mm |
| Zadní ráfek | 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 175 kg |
| Přístroje | 5" Full TFT multifunkční plnobarevný displej, 800x480 px, 16:9 |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 815 mm |
| Bezpečnostní výbava | Jízdní režimy, Výkonové režimy, DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Engine Brake Control (EBC), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Ducati Brake Light (DBL), Auto tyre calibration |
| Standartní výbava | Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, funkce Coming Home, TFT display, Full LED světla, Denní svícení (DRL), Dynamická LED směrová světla, automatické vypínání směrových světel, Lap timer, štítek, lakovaný kryt sedla spolujezdce |
| Připraveno pro | systém proti krádeži, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), tempomat, Ducati Multimedia Systém (DMS), vyhřívané gripy, Turn by Turn navigační systém, USB port, Ducati Power Launch (DPL) |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 45.000 km |