Unlock Earth
Nová Multistrada V4 Rally je ideálním společníkem na cesty za všech podmínek, stejně snadná a intuitivní v městské džungli i na těch nejodvážnějších off-roadových trasách. Vysoce výkonná, robustní a spolehlivá díky motoru V4 Granturismo Vás doveze, kamkoli si vaše dobrodružné srdce přeje. S novou Multistradou V4 Rally, která je navržená pro jízdu na dlouhé vzdálenosti v jakémkoli terénu, si můžete užívat zvýšeného pohodlí a většího dojezdu.
Nová hliníková 30litrová nádrž zajišťuje větší dojezd a vedla k úplnému přepracování přední části motocyklu. Nové deflektory omezují turbulence pro jezdce a spolujezdce a omezují proudění vzduchu v chladném počasí.
Tři roky vývoje a společného úsilí inženýrů Ducati daly život pohonné jednotce zcela nové koncepce. Motor Granturismo V4 je velmi výkonný motor s výkonem 170 koní, hladký a plynulý při nízkých otáčkách, progresivní a pevný ve středních otáčkách, se špičkovým točivým momentem 125 Nm v necelých 9 tis.ot. Opravdu vzrušující při vysokých otáčkách. Vynikající za všech podmínek, ideální pro všechny jízdní režimy.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Motor | |
|---|---|
| Typ | V4 Granturismo 90°,protiběžná kliková hřídel, kapalinou chlazený, 4 ventil, 2 svíčky na válec |
| Zdvihový objem | 1158 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 83 x 53,5 mm |
| Kompresní poměr | 14:1 |
| Výkon motoru | 170 hp - 125 kW @ 10750rpm |
| Točivý moment | 121 Nm @ 8750rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, 46mm oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire |
| Výfuky | ocelový tlumič s dvěma katalyzátory a čtyřma Lambda sondami |
| Emise | Euro 5 |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift up/down |
| Poměr | 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=29/23, 6=27/25 |
| Primární převod | poměr 1.8:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 16 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
| Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
| Podvozek | |
| Rám | hliníková slitina |
| Rozvor | 1572 mm |
| Sklon | 24,7° |
| Přední odpružení | 50 mm plně nastavitelná upside-down vidlice, semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension |
| Přední zdvih | 200 mm |
| Přední ráfek | z lehké slitiny 3 x 19 |
| Přední pneu | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19 |
| Zadní odpružení | plně nastavitelná pružící jednotka, semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension,hliníková oboustranná kyvná vidlice |
| Zadní zdvih | 200 mm |
| Zadní ráfek | z lehké slitiny 4,5 x 17 |
| Zadní pneu | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17 |
| Přední brzdy | 2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo monobloc Stylema, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu |
| Zadní brzdy | 265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 30 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 238 kg |
| Přístroje | plně barevný 6,5“ TFT displej s funkcí Ducati Connect a navigačním systémem |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | nastavitelná 870 - 890 mm |
| Výbava | jízdní režimy, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Wheelie kontrola (DWC),asistent rozjezdů (VHC), adaptivní tempomat, senzor mrtvého úhlu, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, automatická deaktivace směrových světel, rychlořazení up/down (DQS), Full LED osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky, Motorová brzda (EBC), |
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 60.000 km |
| Brožura Multistrada V4 Rally ENG | stáhnout |