Rule all roads
Hladký projev nového motoru Granturismo V4 s výkonem 170 HP, inovativní podvozek a ergonomická řešení, nejpokročilejší elektronika Ducati a první přední a zadní radarový systém na motocyklu na světě umožňují nejzábavnější, nejuniverzálnější a nejintuitivnější zážitek z jízdy.
Za příplatek lze získat výbavu Radar, umožňující poprvé na motocyklu využití adaptivního tempomatu a dalších funkcí.
Aerodynamika formuje design nové Multistrady V4, a to jak ke zvýšení stability, tak k zajištění tepelného a aerodynamického pohodlí za všech jízdních podmínek. Ergonomie vychází především z potřeb jezdce a spolujezdce. Motocykl je navržen tak, aby posádce poskytl maximální komfort a radost z jízdy.
Tři roky vývoje a společného úsilí inženýrů Ducati daly život pohonné jednotce zcela nové koncepce. Motor Granturismo V4 je velmi výkonný motor s výkonem 170 koní, hladký a plynulý při nízkých otáčkách, progresivní a pevný ve středních otáčkách, se špičkovým točivým momentem 125 Nm v necelých 9 tis.ot. Opravdu vzrušující při vysokých otáčkách. Vynikající za všech podmínek, ideální pro všechny jízdní režimy.
Toto je interval pro kontrolu ventilových vůlí. Toto je hodnota, která demonstruje robustnost a životnost tohoto nového motoru. Číslo, které pro jezdce znamená především jednu věc: více času na užívání si jízdy. Know-how vyvinuté v desmodromickém systému, aplikované na pružinový ventilový systém, umožňuje prodloužit interval kontroly vůle ventilů na 60 000 km. Ve srovnání s průměrem 25 000 km v segmentu cestovních motocyklů jde o více než dvojnásobek.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Motor | |
|---|---|
| Typ | V4 Granturismo 90°,protiběžná kliková hřídel, kapalinou chlazený, 4 ventil, 2 svíčky na válec | 
| Zdvihový objem | 1158 ccm | 
| Vrtání x Zdvih | 83 x 53,5 mm | 
| Kompresní poměr | 14:1 | 
| Výkon motoru | 170 hp - 125 kW @ 10500rpm | 
| Točivý moment | 125 Nm @ 8750rpm | 
| Palivový systém | elektronické vstřikování, 46mm oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire | 
| Výfuky | ocelový tlumič s dvěma katalyzátory a čtyřma Lambda sondami | 
| Emise | Euro 5 | 
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift up/down | 
| Poměr | 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=29/23, 6=27/25 | 
| Primární převod | poměr 1.8:1 | 
| Sekundární převod | řetěz | 
| Přední ozubené kolo | 16 zubů | 
| Zadní ozubené kolo | 42 zubů | 
| Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo | 
| Podvozek | |
| Rám | hliníková slitina | 
| Rozvor | 1567 mm | 
| Sklon | 24,5° | 
| Přední odpružení | 50 mm plně nastavitelná upside-down vidlice, semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension | 
| Přední zdvih | 170 mm | 
| Přední ráfek | z lehké slitiny 3 x 19 | 
| Přední pneu | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19 | 
| Zadní odpružení | plně nastavitelná pružící jednotka, semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension,hliníková oboustranná kyvná vidlice | 
| Zadní zdvih | 180 mm | 
| Zadní ráfek | z lehké slitiny 4,5 x 17 | 
| Zadní pneu | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17 | 
| Přední brzdy | 2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo monobloc Stylema M50, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu | 
| Zadní brzdy | 265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu | 
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 22 L | 
| Suchá hmotnost | 218 kg | 
| Přístroje | plně barevný 6,5“ TFT displej s funkcí Ducati Connect a navigačním systémem | 
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) | 
| Provedení | dvoumístné | 
| Výška sedla | nastavitelná 840 - 860 mm | 
| Výbava | jízdní režimy, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Wheelie kontrola (DWC),asistent rozjezdů (VHC), tempomat, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, automatická deaktivace směrových světel, plně barevný 6,5“ TFT displej s funkcí Ducati Connect a navigačním systémem, rychlořazení up/down (DQS), Full LED osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky | 
| Doplňková výbava V4S Radar | V4S Radar - adaptivní tempomat, senzor mrtvého úhlu | 
| Doplňková výbava V4S Full | V4S Full - adaptivní tempomat, senzor mrtvého úhlu, boční kufry, centrální stojan, vyhřívané sedadlo řidiče a spolujezdce, vyhřívané gripy, přední karbonový blatník, homologovaná koncovka Akrapovič | 
| Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 60.000 km | 
| Brožura Multistrada V4S ENG | stáhnout |