NEXT-GEN
Závodní ladění evokuje ochranný kryt motoru, nízká řídítka, kratší přední blatník a absence zadního blatníku. Sportovní estetika je zdůrazněná speciální grafikou GP19, homologovaným výfukem Termignoni, grafikou sedla a novými efektními bočními panely s ikonickým číslem 62.
Balíček funkcí, které zajistí Tvoji bezpečnost v každé jízdní situaci, se skládá z náklonového ABS, dvou jízdních režimů a kontroly trakce. Náklonové ABS snižuje riziko havárie při nouzovém brzdění, když je motocykl nakloněn, a zvyšuje tak bezpečnost v kritických podmínkách. Systém ovládání plynu Ride-by-Wire umožňuje zavedení dvou jízdních režimů, z nichž Wet je určen specificky do mokra. Ducati kontrola trakce je nastavitelná na 4 úrovních a je možné ji i zcela vypnout.
Nová generace Scrambler® umožňuje širokou míru individuálních úprav pomocí originálních doplňků Ducati Accessories. Sestav si svůj Scrambler® v konfigurátoru!
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Motor | |
|---|---|
| Typ | vzduchem chlazený dvouválec do L, 2 ventil Desmodromic | 
| Zdvihový objem | 803 ccm | 
| Vrtání x Zdvih | 88 x 66 mm | 
| Kompresní poměr | 11:1 | 
| Výkon motoru | 73hp - 53,6kW @ 8250rpm | 
| Točivý moment | 65,2 Nm @ 7000rpm | 
| Palivový systém | elektronické vstřikování, 50 mm vstřikovací jednotka | 
| Výfuky | Termignoni tlumič s hliníkovým obalem, třícestný katalyzátor, 2 lambda sondy | 
| Emise | Euro 5 | 
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová | 
| Poměr | 1= 32/13, 2= 30/18, 3= 28/21, 4= 26/23, 5= 22/22, 6= 24/26 | 
| Primární převod | poměr 1.85:1 | 
| Sekundární převod | řetěz | 
| Přední ozubené kolo | 15 zubů | 
| Zadní ozubené kolo | 46 zubů | 
| Spojka | vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná | 
| Podvozek | |
| Rám | příhradový z ocelových trubek | 
| Rozvor | 1449 mm | 
| Sklon | 24° | 
| Přední odpružení | up-side down vidlice Kayaba 41 mm | 
| Přední zdvih | 150 mm | 
| Přední ráfek | z lehké slitiny 3,00" x 18" | 
| Přední pneu | Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18 | 
| Zadní odpružení | stavitelná jednotka Kayaba. Hliníková kyvná vidlice. | 
| Zadní zdvih | 150 mm | 
| Zadní ráfek | z lehké slitiny 5,5" x 17" | 
| Zadní pneu | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 | 
| Přední brzdy | 330mm poloplovoucí kotouč, 4pístkový radiální třmen Brembo Monobloc M4.32, Bosch Cornering ABS | 
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 1 pístkový třmen, ABS | 
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14,5 L | 
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 176 kg | 
| Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej | 
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) | 
| Provedení | dvoumístné | 
| Výška sedla | 795 mm | 
| Výbava | LED světlomet s DRL, LED zadní lampa, LED směrové světla, 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej, podsedlový úložný prostor s USB zásuvkou, Bosch Cornering ABS | 
| Servis | olejový servis: 12.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 12.000 km |