NEXT-GEN
Vyberte si náladu! Nový Icon Ti dovolí pomocí barvy vyjádřit Tvou osobnost. Každý je jiný díky novým výměnným krytům nádrží. Zvol ze tří základních a šesti doplňkových barev.
Nový Icon 2G si zachovává svůj ikonický a charakteristický vzhled, nyní jej ale představuje v ještě modernějším designu a s modernějšími komponenty. Veškeré osvětlovací prvky jsou nyní full-LED, přední světlomet zachovává svůj výrazný kruhový tvar s klasickým „X“, nyní umístěným na jeho vnější straně. Moderní 4,3 palcový TFT display umožňuje pokročilé elektronické funkce a propojení.
Nová generace Scrambler® má přepracovanou geometrii. Nová je zadní kyvná vidlice a zadní tlumič již není vlevo, ale v centrální poloze. Změněný je úhel řízení a poloha řídítek. Díky modernizaci motoru Desmodue 800, typického pro tuto modelovou řadu, došlo ke snížení hmotnosti motocyklu o 4 kg. Tím vším se ještě více zlepšila ovladatelnost motocyklu. Moderní 4,3 palcový TFT display umožňuje pokročilé elektronické funkce a propojení.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Motor | |
|---|---|
| Typ | vzduchem chlazený dvouválec do L, 2 ventil Desmodromic |
| Zdvihový objem | 803 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 88 x 66 mm |
| Kompresní poměr | 11:1 |
| Výkon motoru | 73hp - 53,6kW @ 8250rpm |
| Točivý moment | 65,2 Nm @ 7000rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, 50 mm vstřikovací jednotka |
| Výfuky | 2-1 výfukový systém, 1 tlumič s hliníkovým obalem, třícestný katalyzátor, 2 lambda sondy |
| Emise | Euro 5+ |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1= 32/13, 2= 30/18, 3= 28/21, 4= 26/23, 5= 22/22, 6= 24/26 |
| Primární převod | poměr 1.85:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 46 zubů |
| Spojka | vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
| Podvozek | |
| Rám | příhradový z ocelových trubek |
| Rozvor | 1449 mm |
| Sklon | 24° |
| Přední odpružení | up-side down vidlice Kayaba 41 mm |
| Přední zdvih | 150 mm |
| Přední ráfek | z lehké slitiny 3,00" x 18" |
| Přední pneu | Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18 |
| Zadní odpružení | stavitelná jednotka Kayaba. Hliníková kyvná vidlice. |
| Zadní zdvih | 150 mm |
| Zadní ráfek | z lehké slitiny 5,5" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 330mm poloplovoucí kotouč, 4pístkový radiální třmen Brembo Monobloc M4.32, Bosch Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 1 pístkový třmen, ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14,5 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 176 kg |
| Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 795 mm |
| Výbava | LED světlomet s DRL, LED zadní lampa, LED směrové světla, 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej, podsedlový úložný prostor s USB zásuvkou, Bosch Cornering ABS |
| Připraveno pro | Ducati Multimedia systém, Ducati Quick Shift |
| Servis | olejový servis: 12.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 12.000 km |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | vzduchem chlazený dvouválec do L, 2 ventil Desmodromic |
| Zdvihový objem | 803 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 88 x 66 mm |
| Kompresní poměr | 11:1 |
| Výkon motoru | 73hp - 53,6kW @ 8250rpm |
| Točivý moment | 65,2 Nm @ 7000rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, 50 mm vstřikovací jednotka |
| Výfuky | 2-1 výfukový systém, 1 tlumič s hliníkovým obalem, třícestný katalyzátor, 2 lambda sondy |
| Emise | Euro 5 |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1= 32/13, 2= 30/18, 3= 28/21, 4= 26/23, 5= 22/22, 6= 24/26 |
| Primární převod | poměr 1.85:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 46 zubů |
| Spojka | vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
| Podvozek | |
| Rám | příhradový z ocelových trubek |
| Rozvor | 1449 mm |
| Sklon | 24° |
| Přední odpružení | up-side down vidlice Kayaba 41 mm |
| Přední zdvih | 150 mm |
| Přední ráfek | z lehké slitiny 3,00" x 18" |
| Přední pneu | Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18 |
| Zadní odpružení | stavitelná jednotka Kayaba. Hliníková kyvná vidlice. |
| Zadní zdvih | 150 mm |
| Zadní ráfek | z lehké slitiny 5,5" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 330mm poloplovoucí kotouč, 4pístkový radiální třmen Brembo Monobloc M4.32, Bosch Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 1 pístkový třmen, ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14,5 L |
| Suchá hmotnost | 170 kg |
| Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 795 mm |
| Výbava | LED světlomet s DRL, LED zadní lampa, LED směrové světla, 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej, podsedlový úložný prostor s USB zásuvkou, Bosch Cornering ABS |
| Servis | olejový servis: 12.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 12.000 km |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | vzduchem chlazený dvouválec do L, 2 ventil Desmodromic |
| Zdvihový objem | 803 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 88 x 66 mm |
| Kompresní poměr | 11:1 |
| Výkon motoru | 73hp - 53,6kW @ 8250rpm |
| Točivý moment | 65,2 Nm @ 7000rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, 50 mm vstřikovací jednotka |
| Výfuky | tlumič s hliníkovým obalem, třícestný katalyzátor, 2 lambda sondy |
| Emise | Euro 5 |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1= 32/13, 2= 30/18, 3= 28/21, 4= 26/23, 5= 22/22, 6= 24/26 |
| Primární převod | poměr 1.85:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 46 zubů |
| Spojka | vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
| Podvozek | |
| Rám | příhradový z ocelových trubek |
| Rozvor | 1449 mm |
| Sklon | 24° |
| Přední odpružení | up-side down vidlice Kayaba 41 mm |
| Přední zdvih | 150 mm |
| Přední ráfek | hliníkový vyplétaný 3,00" x 18" |
| Přední pneu | Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18 |
| Zadní odpružení | stavitelná jednotka Kayaba. Hliníková kyvná vidlice. |
| Zadní zdvih | 150 mm |
| Zadní ráfek | hliníkový vyplétaný 5,5" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 330mm poloplovoucí kotouč, 4pístkový radiální třmen Brembo Monobloc M4.32, Bosch Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 1 pístkový třmen, ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14,5 L |
| Suchá hmotnost | 170 kg |
| Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 795 mm |
| Výbava | LED světlomet s DRL, LED zadní lampa, LED směrové světla, 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej, podsedlový úložný prostor s USB zásuvkou, Bosch Cornering ABS |
| Servis | olejový servis: 12.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 12.000 km |
| Motor | |
|---|---|
| Typ | vzduchem chlazený dvouválec do L, 2 ventil Desmodromic |
| Zdvihový objem | 803 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 88 x 66 mm |
| Kompresní poměr | 11:1 |
| Výkon motoru | 73hp - 53,6kW @ 8250rpm |
| Točivý moment | 65,2 Nm @ 7000rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, 50 mm vstřikovací jednotka |
| Výfuky | Termignoni tlumič s hliníkovým obalem, třícestný katalyzátor, 2 lambda sondy |
| Emise | Euro 5+ |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1= 32/13, 2= 30/18, 3= 28/21, 4= 26/23, 5= 22/22, 6= 24/26 |
| Primární převod | poměr 1.85:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 46 zubů |
| Spojka | vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
| Podvozek | |
| Rám | příhradový z ocelových trubek |
| Rozvor | 1449 mm |
| Sklon | 24° |
| Přední odpružení | up-side down vidlice Kayaba 41 mm |
| Přední zdvih | 150 mm |
| Přední ráfek | z lehké slitiny 3,00" x 18" |
| Přední pneu | Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18 |
| Zadní odpružení | stavitelná jednotka Kayaba. Hliníková kyvná vidlice. |
| Zadní zdvih | 150 mm |
| Zadní ráfek | z lehké slitiny 5,5" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
| Přední brzdy | 330mm poloplovoucí kotouč, 4pístkový radiální třmen Brembo Monobloc M4.32, Bosch Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 245mm kotouč, 1 pístkový třmen, ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 14,5 L |
| Pohotovostní hmotnost bez paliva | 176 kg |
| Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 795 mm |
| Výbava | LED světlomet s DRL, LED zadní lampa, LED směrové světla, 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej, podsedlový úložný prostor s USB zásuvkou, Bosch Cornering ABS |
| Servis | olejový servis: 12.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 12.000 km |