The Next Level Formula
Podvozek využívající zkušeností závodního oddělení Ducati Corse, má za cíl zlepšit výkon na trati, takže amatéři i profesionálové mohou opakovaně zajíždět nižší časy na kolo s menším úsilím. Díky řešením, jako je nová oboustranná zadní kyvná vidlice Ducati Hollow Symmetrical Swingarm a přední rám se sníženou boční tuhostí, dosahuje rychlost jezdce na trati a požitek z jízdy bezprecedentní úrovně. Verze S je vybavena kovanými koly a lehkou lithiovou baterií.
Stejně jako Panigale V4, využívá i Streetfighter V4 sílu brzdových třmenů Brembo Hypure. Odlehčené třmeny s inovovaným systémem uchycení brzdových destiček redukují zbytkové tření mezi bržděními a lépe rozptylují teplo vznikající při brždění a nabízí tak konzistentní brzdný účinek.
Streetfighter V4 S je vybaven systémem Ducati Electronic Suspension (DES) 3.0, jehož základem jsou 43 mm vidlice Öhlins NIX30 3.0, zadní tlumič Öhlins TTX36 3.0 a tlumič řízení Öhlins. Pokročilá technologie zajišťuje zvýšenou reaktivitu a rychlejší nastavení. To se promítá do většího pohodlí při jízdě na silnici a také do lepší podpory při jízdě na trati, což snižuje kompromisy při definování nastavení pro různá použití. U obou verzí má vidlice zvýšený zdvih o 125 mm, jako u Panigale V4, což znamená větší schopnost filtrovat nerovnosti vozovky.
Pokročilá elektronická řešení nabízejí ještě bezpečnější a sofistikovanější jízdu a optimalizují každou fázi výkonu. Tímto způsobem může každý jezdec, od amatéra po profesionála, překonat své limity a plně využít výkon motocyklu na silnici.
Ducati Vehicle Observer - algoritmus vyvinutý společností Ducati Corse, který umožňuje prediktivní elektronické ovládání, je schopen vyhodnotit velký počet kinematických a dynamických parametrů, které ovlivňují chování motocyklu a vypočítat zrychlení, síly působící na pneumatiky a maximální točivý moment, který může motocykl využít při různých fázích jízdy. DTC, DWC a DPL využívají tyto nové parametry k definování extrémně přesných cílů prokluzu a kol a překonávají kompromisy současných strategií. To vše dává jezdci opravdovou jistotu a důvěru nutnou ke snížení časů na kolo.
Nový Streetfighter V4 sdílí s Panigale V4 brzdový systém, který je řízen systémem Race e-CBS. Tento kombinovaný brzdový systém s funkcí Cornering, vyvinutý společností Bosch ve spolupráci s Ducati, dokáže autonomně podle předem definovaných strategií aktivovat zadní brzdu při použití přední brzdy. V zatáčce a náklonu je navíc schopen pokračovat v přibrždování zadního kola i po uvolnění přední brzdy.
Streetfighter V4 používá nový 6.9” TFT display s poměrem stran 8:3, který nabízí vynikající čitelnost a přehlednost. Přístrojová deska využívá GPS k zobrazení vybraných informací v reálném čase. Nová je logika jízdních režimů.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 1103 ccm |
Vrtání x Zdvih | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Výkon motoru | 214hp -157,4kW @ 13500rpm |
Točivý moment | 120,0Nm @ 11250rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování |
Výfuky | 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 6 lambda sondami |
Emise | Euro 5+ |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
Poměr | 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24 |
Primární převod | poměr 1,80:1 |
Sekundární převod | řetěz 520 |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Podvozek | |
Rám | Hliníková slitina |
Rozvor | 1496 mm |
Sklon | 24,5° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down Showa BPF 43mm |
Přední zdvih | 125 mm |
Přední ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková dutá oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 6.00" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 200/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Hypure® , 4 pístky s Race eCBS |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s s Race eCBS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 16 L |
Pohotovostní hmotnost bez paliva | 191 kg |
Přístroje | digitální 6,9" TFT multifunkční display, optická vazba rozlišení 1,280 x 480px |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | jednomístné |
Výška sedla | 845 mm |
Výbava | jízdní režimy, Race eCBS, Ducati Vehicle Observer (DVO), Ducati kontrola trakce (DTC) DVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) DVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC), Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down 2.0, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, tlumič řízení Sachs, pit limiter |
Připraveno pro | Ducati Data Logger (DDL), systém proti krádeži, tempomat, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), USB, Ducati Multimedia systém (DMS), navigace "Turn By Turn", sedlo a stupačky spolujezdce |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |
Motor | |
---|---|
Typ | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 1103 ccm |
Vrtání x Zdvih | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Výkon motoru | 214hp -157,4kW @ 13500rpm |
Točivý moment | 120,0Nm @ 11250rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování |
Výfuky | 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 6 lambda sondami |
Emise | Euro 5+ |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
Poměr | 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24 |
Primární převod | poměr 1,80:1 |
Sekundární převod | řetěz 520 |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Podvozek | |
Rám | Hliníková slitina |
Rozvor | 1496 mm |
Sklon | 24,5° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down Öhlins NIX (SV) S-EC 3.0 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 3.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku |
Přední zdvih | 125 mm |
Přední ráfek | Marchesini 5paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins TTX36 (SV) S-EC 3.0 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 3.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková dutá oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | Marchesini 5paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 200/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Hypure® , 4 pístky s Race eCBS |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s s Race eCBS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 16 L |
Pohotovostní hmotnost bez paliva | 189 kg |
Přístroje | digitální 6,9" TFT multifunkční display, optická vazba rozlišení 1,280 x 480px |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | jednomístné |
Výška sedla | 845 mm |
Výbava | jízdní režimy, Race eCBS, Ducati Vehicle Observer (DVO), Ducati kontrola trakce (DTC) DVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) DVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC), Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down 2.0, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, Ducati elektronické odpružení (DES) 3.0 Öhlins, kovaná kola, pit limiter |
Připraveno pro | Ducati Data Logger (DDL), systém proti krádeži, tempomat, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), USB, Ducati Multimedia systém (DMS), navigace "Turn By Turn", sedlo a stupačky spolujezdce |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |