937 ccm
111hp -82 kW @ 9250 rpm
93Nm @ 6500 rpm
820 mm
166 kg

Originální recept

Nový Monster představuje veškerou podstatu Ducati v nejlehčí, nejkompaktnější a nejzákladnější možné formě. Můžete to uhodnout už z názvu: Monster, nic jiného. Původní recept roku 1993: sportovní motor, ale ideální pro silniční použití, v kombinaci s rámem odvozeným od Superbike. Vše, co potřebujete pro zábavu, každý den.

Nový Monster

Nový Monster čerpá z DNA původního modelu z roku 1993 - neobsahuje nic zbytečného, jen motor, sedadlo, nádrž a řídítka. Současně ale posouvá model dál díky využití hliníkového rámu podobné technologie jako na Superbiku Panigale. Díky tomu je nový Monster o 18 kg lehčí ve srovnání s předchozím modelem!

 

Vše, co potřebujete pro zábavu

Nový Monster je poháněn motorem Testastretta 11 ° o objemu 937 ccm, jehož nejnovější verze má hmotnost sníženou o 2,4 kg. Dvouválcový motor je navržený jako nosná součást podvozku a významně se podílí na celkové lehkosti motocyklu.

Prodloužená záruka 4Ever Ducati

Od 10. ledna 2022 je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.

Cena s DPH

11 890 €

291 899 Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ kapalinou chlazený dvouválec V2-90°, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11°
Zdvihový objem 937 ccm
Vrtání x Zdvih 94 x 67.5 mm
Kompresní poměr 13.3:1
Výkon motoru 111hp -82 kW @ 9250 rpm
Točivý moment 93Nm @ 6500 rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválné vstřikovací jednotky 53 mm
Výfuky odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem
Emise Euro 5
Převody
Převodovka 6ti stupňová
Poměr 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24
Primární převod poměr 1.85:1
Sekundární převod řetěz
Přední ozubené kolo 15 zubů
Zadní ozubené kolo 43 zubů
Spojka vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
Podvozek
Rám hliníková slitina
Rozvor 1474 mm
Sklon 24°
Přední odpružení 43mm, upside-down
Přední zdvih 130 mm
Přední ráfek 3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17"
Přední pneu Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně stavitelná pružící jednotka, hliníková kyvná vidlice.
Zadní zdvih 140 mm
Zadní ráfek 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17"
Zadní pneu Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17
Přední brzdy 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Bosch cornering ABS
Zadní brzdy 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS
Ostatní
Palivová nádrž 14 L
Suchá hmotnost 166 kg
Přístroje 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej
Záruka 4letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení dvoumístné
Výška sedla 820 mm
Výbava DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Full LED světla, Dynamická LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down (DQS)
Servis olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km