Your everyday wonder
Rodina Ducati Multistrada pokračuje ve své evoluci představením nové Multistrady V2. Během vývoje tohoto motocyklu byla pozornost zaměřena na zlepšení ergonomie, snížení hmotnosti, inovaci motoru a řadu dalších vylepšení. Motocykl kombinuje všestrannou praktičnost s pravými Ducati emocemi. Agilní podvozek, nízká hmotnost a pokročilá elektronická výbava se starají o zábavu a bezpečnost za všech okolností.
Multistrada V2 je technologicky vyspělý motocykl vybavený nejnovější evolucí jednotky Testastretta o objemu 937 ccm, představuje perfektní bránu do světa cestovních motocyklů. Kombinuje poctivý výkon 113 koní se snadnou ovladatelností a nízkými provozními náklady. Odlehčená pohonná jednotka šetří spolu s dalšími komponenty 5 kg suché hmotnosti motocyklu. Dostupný nově i ve verzi do 35 kW.
Připojte svůj motocykl a zažijte zcela nový způsob cestování. Nastavte parametry, zaznamenávejte výkony a itineráře, najděte nové přátele. To vše a ještě více v jedinečné aplikaci https://www.ducati.com/ww/en/ducatilink
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
| Motor | |
|---|---|
| Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
| Zdvihový objem | 937 ccm |
| Vrtání x Zdvih | 94 x 67,5 mm |
| Kompresní poměr | 12,6:1 |
| Výkon motoru | 113hp - 83kW @ 9000rpm |
| Točivý moment | 96Nm @ 7750rpm |
| Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
| Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami |
| Emise | Euro 5 |
| Převody | |
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Poměr | 1=37/15, 2=30/17,3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
| Primární převod | poměr 1.84:1 |
| Sekundární převod | řetěz |
| Přední ozubené kolo | 15 zubů |
| Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
| Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
| Podvozek | |
| Rám | příhradový z ocelových trubek |
| Rozvor | 1594 mm |
| Sklon | 25° |
| Přední odpružení | 48 mm plně nastavitelná upside-down vidlice |
| Přední zdvih | 170 mm |
| Přední ráfek | paprskový z lehké slitiny 3,00" x 19" |
| Přední pneu | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19 |
| Zadní odpružení | plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
| Zadní zdvih | 170 mm |
| Zadní ráfek | paprskový z lehké slitiny 4.50" x 17" |
| Zadní pneu | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17 |
| Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh Cornering ABS |
| Zadní brzdy | 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS |
| Ostatní | |
| Palivová nádrž | 20 l |
| Suchá hmotnost | 199 kg |
| Přístroje | LCD display |
| Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
| Provedení | dvoumístné |
| Výška sedla | 830 mm |
| Výbava | přepínání jízdních režimů, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, automatická deaktivace směrových světel, asistent rozjezdů (VHC) |
| Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
| Brožura Multistrada V2 ENG | stáhnout |