Panigale V4 R

The Sound of Excellence

998 ccm
221hp -162 kW @ 15250 rpm
112Nm @ 11500 rpm
830 mm
172 kg

Čistý závodní adrenalin

V4R je vrcholným vyjádřením závodní DNA značky Ducati. Je tak blízká závodním speciálům, jako nikdy jiný model předtím. Maximálně naplňuje tři klíčové hodnoty: styl, sofistikovanost a výkon. Čistý závodní adrenalin pod kontrolou.

Špičkový výkon

Desmosedici Stradale R má oproti motoru z V4 objem snížený na 998 ccm a je točivější. Výkon vystoupal na 221 koní v 15.250 otáčkách, při využití výfukového systému Akrapovic dokonce na 234 koní v 15.500 otáčkách. 

Ikonická suchá spojka

Panigale V4R využívá výhod suché spojky, kterými je zejména možnost volby tuhosti pružin, snadná servisovatelnost anebo třeba neznečišťování motorového oleje otěrem ze spojkových lamel. V neposlední řadě se tak vrací ikonický zvuk, tak dobře známý všem pravověrným Ducatistům.

Cena s DPH

1 010 000 Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený
Zdvihový objem 998 ccm
Vrtání x Zdvih 81 x 48,4 mm
Kompresní poměr 14.0:1
Výkon motoru 221hp -162 kW @ 15250 rpm
Točivý moment 112Nm @ 11500 rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování
Výfuky 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami
Emise Euro 4
Převody
Převodovka 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO
Poměr 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24
Sekundární převod řetěz
Přední ozubené kolo 15 zubů
Zadní ozubené kolo 42 zubů
Spojka hydraulicky ovládaná kluzná suchá spojka STM EVO-SBK
Podvozek
Rám Hliníková slitina
Rozvor 1471 mm
Sklon 24,5°
Přední odpružení plně nastavitelná upside-down Öhlins NPX 43 mm s TiN povrchovou úpravou
Přední zdvih 120 mm
Přední ráfek Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50" x 17"
Přední pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice s možností nastavení pozice +/- 3 mm
Zadní zdvih 130 mm
Zadní ráfek Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00" x 17"
Zadní pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Přední brzdy 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO
Zadní brzdy 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO
Ostatní
Palivová nádrž 16 l
Suchá hmotnost 172 kg
Přístroje poslední generace 5" TFT multifunkční plnobarevný display
Záruka 2 roky bez omezení km
Provedení jednomístné
Výška sedla 830 mm
Výbava jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, GPS modul, Lap timer EVO (měřič kol), PIT Limiter (omezovač rychlosti), automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, kovaná kola Marchesini, karbonový přední blatník, High-flow vzduchový filtr, záslepky uchycení zrcátek a držáku RZ, Ducati Data Analyser+ (DDA+)
Servis olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km