Born to Celebrate
Na základě modelu Panigale V2 je tato verze jedinečná díky speciálnímu zbarvení, inspirované modelem 996 R, na kterém Bayliss získal svůj první titul mistra světa v roce 2001. Motocykl je vybaven prestižními komponenty Öhlins, které přinášejí výkonnost modelu PANIGALE V2 BAYLISS 1ST CHAMPION 20TH ANNIVERSARY na zcela novou úroveň.
Znalci z názvu odhalí, že Panigale V2 pohání dvouválcový motor Superquadro 955 ccm, který prošel modernizací. Motor dosahuje výkonu 155 hp při 10 750 otáčkách a kroutící moment 104 Nm již při 9 000 otáčkách. Nově splňuje normu Euro 5.
Panigale V2 má oproti předchozí 959 revidovanou ergonomii, zaměřenou na zvýšení pohodlí. Sedlo je o 5mm více polstrované, nový tvar sedla umožňuje více podélného pohybu jezdce.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Superquadro |
Zdvihový objem | 955 ccm |
Vrtání x Zdvih | 100 x 60,8mm |
Kompresní poměr | 12,5:1 |
Výkon motoru | 155hp -114kW @ 10750rpm |
Točivý moment | 104Nm @ 9000rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec |
Výfuky | 2-1-2-1 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2 |
Poměr | 1=37/15 2=30/16 3=27/18 4=25/20 5=24/22 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1,77:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Podvozek | |
Rám | Monocoque hliníkový |
Rozvor | 1436 mm |
Sklon | 24° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins NIX30 43mm |
Přední zdvih | 120 mm |
Přední ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso Corsa II 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 5,50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso Corsa II 180/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 17 L |
Suchá hmotnost | 174,5 kg |
Přístroje | poslední generace 4,3" TFT multifunkční plnobarevný display |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 835 mm |
Výbava | jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 2, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení, automatické vypínání směrových světel |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |