The Science of Speed
Panigale V4 2020 si bere to nejlepší z MotoGP technologií a přibližuje tak tento exkluzivní svět běžným uživatelům. Nová Panigale V4 je díky vylepšené aerodynamice ještě rychlejší, stabilnější a snadněji ovladatelná než ta předchozí.
Jedná se o první sériový čtyřválec Ducati. Díky přístupu typickému pro závodní svět, který byl aplikován při vývoji tohoto motoru, disponuje Desmosedici Stradale impozantní charakteristikou: V4 s úhlem válců 90 stupňů a objemem 1.103 ccm, protiběžným klikovým hřídelem, Desmodromickým ventilovým rozvodem a 4 ventily na válec. Nově plní emisní normu Euro 5.
O to, aby byla brutální síla nové V4 za všech okolností ovladatelná, se stará nová inerciální platforma 6D IMU, která zaznamenává a vyhodnocuje rozsáhlé množství ukazatelů. Na údajích této platformy pracují systémy jako Cornering ABS Evo, DTC Evo, DSC Evo, DQS Evo a další.
Motor | |
---|---|
Typ | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 1103 ccm |
Vrtání x Zdvih | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Výkon motoru | 214hp -157,5kW @ 13000rpm |
Točivý moment | 124Nm @ 9500rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, variabilní systém časování |
Výfuky | 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2 |
Poměr | 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24 |
Primární převod | poměr 1,80:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 16 zubů |
Zadní ozubené kolo | 41 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Podvozek | |
Rám | hliníková slitina |
Rozvor | 1469 mm |
Sklon | 24,5° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Showa BPF 43mm |
Přední zdvih | 120 mm |
Přední ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli DIablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 6.00" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 16 L |
Suchá hmotnost | 175 kg |
Přístroje | poslední generace 5" TFT multifunkční plnobarevný display |
Záruka | 2 roky bez omezení km |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 835 mm |
Výbava | jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 3, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO 2, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení Sachs tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, sedlo a stupačky spolujezdce |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |